Trzaskowski musi odejść

Trzaskowski musi odejść

Zdjęcie osoby potrzbującej

PROSIMY UDOSTĘPNIAĆ WŚRÓD ZNAJOMYCH ...

WIELKOŚĆ zebranych środków pozwoli wykazać niezbędność wprowadzenia istotnych unormowań  w tą tak ważną dziedzinę życia społecznego.

Trwają zmagania przedwyborcze ..

Kandydaci przerzucają się argumentami na zasadzie kto więcej NARODOWI obieca…

Sondażownie na przekór  sobie odmalowywują  nastroje społeczne …przetasowując  kandydatów .

A w Warszawie identyczne HASŁO jak swego czASSu w Łodzi związane z dyrektor MOPS ...czASSk musi odejść...

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/dyrektor-mops-w-lodzi-zwolniona/n8lkhc6

Prezydent Trzaskowski posiada pełną świadomość niestosowności sytuacji w której się znalazł poprzez obronę KARTELU SOCJALNEGO zaangażowanego w wyprowadzanie z systemu pomocy społecznej olbrzymich sum. DLATEGO MUSI ODEJŚĆ i dać rządzić tym którzy wprowadzą w czyn właściwe unormowania zapewniające niezbędny NADZÓR niezależny od środowiska organizatorów pomocy społecznej.

Warszawa jak również cała Polska powinna zastanowić się ....Komu tak naprawdę SŁUŻY nadproduktywność usług SOCJALNYCH ….i związane z tym otumanianie społeczeństwa... jak olbrzymie środki krążą na zasadzie jedynie podpisu pomiędzy rozumiejącymi się doskonale organizatorami pomocy społecznej. Co ludzie  ci zawsze bez względu na wszystko prący do geszeftu maja z tak sformatowanej pomocy .

Zmiany będące pokłosiem tego opisu maja za zadanie diametralne przeobrażenia w realizacji usług i odsunięcie osób skomoromitowanych od jakiejkolwiek współpracy w organizacji tychże usług będących tak naprawdę zakamuflowanym sposobem na redystrybucję do własnych kieszeni olbrzymich środków.

A tymczasem w zakamarkach decyzyjnych gabinetów próbuje się za wszelka cenę przesunąć wyjaśnienie korupcyjnych uwarunkowań jednej z dyrektorek bezpośrednio podległych Prezydentowi Trzaskowskiemu Ewy Wąsik zawiadujących do niedawna Osrodkim pomocy społecznej na Mokotowie…poprzez która w zadziwiających okolicznościach przeszły ogromne środki a podopieczni tej jednostki zupełnie nie mieli z tego żadnych wymiernych korzyści…

Czy taki sam schemat nie miał miejsca w przypadku innych ośrodków z którymi też współpracowała Agencja Służby Społecznej w Skrócie ASS i jak funkcjonował  ten  wektor wyprowadzania nie służby a środków do właściwych kieszeni….czASS pokaże,.

Jak bardzo Prezydent uwikłany jest w podejrzane okoliczności sprzyjające bezproblemowemu odejściu Ewy W.

Już Burmistrz Mokotowa Miastowski wskazywał  radnym  na sesji rady w dniu 10.12.2024  w 2 godzinie i 5 minucie nagrania https://tiny.pl/xhrbtb_g  że tak naprawdę pracują w „ pewnym” SYSTEMIE…SYSTEMA…i uczulał  by wprost  zwracać się do niego i Zarządu  na konsultacje z wszelkimi nieprzewidzianymi  problemami ….NIE DAJ BOŻE…(JAHWE)

ASS Jak najbardziej jest takim problemem  którego strzegą wszystkie podległe  władzy ogniwa a nawet  organa…

Bo jak można nie uznać ASS za problem dla obecnej władzy gdy funkcjonuje bez jakichkolwiek przeszkód od 1992 roku i na tej przestrzeni po cichu przetransferowano przez nią serki milionów złotych bezproduktywnie , tylko na zasadzie  tajnych zapisów i przelewów…

Wystarczy spojrzeć na skale realizacji świadczeń w pewnym przedziale czasowym by dostrzec ogromne dysproporcje w wykazywanych realizacjach…

Tak Burmistrz  wraz ze swoim Zarządem jak również  i radni ze wszystkich opcji zasiadający w teoretycznie  kontrolnym organie władzy mają pełną świadomość niepoprawności sytuacji związanej z  ASS … ale przemożna siła zależności blokuje im wszelkie formy  działania w kierunku wyjaśnienia tych karygodnych okoliczności ..zachodzi pytanie czy mieszkańcy takich radnych wybierali i czy liczyli się ze świadomością że tak naprawdę radni w obliczu PROBLEMU są zupełnie  bezradni nieskorzy do wyrażania jakichkowiek opinii i podjęcia jakichkolwiek działań …i oglądają się na wskazanie palca z góry…czy na tym powinna polegać ta służba ..tak jak służba ASS. Jak widać żadne argumenty do nich nie trafiają i są nadzwyczaj bierni niemalże skonfundowani tym że miały miejsce  tak duże nieprawidłowości wprost pod ich nosem…choć oni to już dawno powinni to dostrzec a z dziwnych powodów  nie byli tym w ogóle  zainteresowani. Już  raz w 2013 roku mieli możliwość uchwycenia problemu ASS na gorącym uczynku …korupcji…cofnęli się słuchając widocznie wskazań płynących z góry..zamieciono wówczas sprawę pod dywan ale sprawa  niestety wróciła ze zwielokrotnioną siłą… komu wówczas tak zależało by sprawę wyciszyć..kto czerpie z nieświadomości społecznej największe korzyści…Adam Michnik zawsze powtarzał ze naszym narodem łatwo da się rządzić…jaka jest przynależność , haplogrupa byłej minister z artykułu Zbyt długo trzymaliśmy Tuska w terminie…która jak wspomina w artykule dostała pół ministerstwa od Krystyny Sienkiewicz z domu Rosenberg…i której konstytucjonalista prof. Jerzy  Regulski. zabronił zbliżać się z ołówkiem do jego ustawy o samorządzie gminnym…

Niezachwiane niczym przekonanie o nienaruszalności interesów w samorzadzie i OPS dyrektorka Ewa W buńczucznie określająca swoje możliwości słowami Jeszcze nikt z NAMI nie wygrał ….wywodzi zapewne z przekonania o wyjątkowej ochronie pozwalającej na pełna swobodę w wyrafinowanym wyprowadzaniu poprzez ASS naturalnego  i swoistego dyfuzora , nadproduktywnych  płatności za nigdy nie realizowane świadczenia społeczne.

Pewność siebie dyr Ewy W. poparta jest jak wiadomo w takich przypadkach świadomością ochrony przez potężnych protektorów w osobach bezpośrednio nią sterujących jak Prezydent oraz Prokuratura w razie niedopilnowania pilnie strzeżonych tajemnic związanych z ASS.

Pewność siebie aparatu socjalnego widać również po braku realizacji zaleceń pokontrolnych NIK w kwestii następczej legalizacji Instytutu Rozwoju Służb Społecznych

Obecnie cała administracja usilnie pracuje nad tym by kwestie wyjaśnienia PROBLEMU w tym Ewy W . przesunąć na okres po wyborczy choć pisemnie zobowiązali się sprawę wyjaśnić do końca marca 2025.

Syndrom FORKID strzegących zazdrośnie jedynego dobra jakie mają do podziału sprawia , że Prezydent  ma czego się obawiać.

Świadczy to o wyjątkowej świadomości tak Burmistrza jak i Prezydenta o karygodnych zaniedbaniach skutkujących ogromnymi nieprawidłowościami w sferze powierzania realizacji świadczeń społecznych

.

Jak wiadomo Prezydenta obowiązuje ustawa o cyfryzacji w kwestii  poświadczania realizacji zadań publicznych tak z 2005 jak i z 2024

Która wyraźnie wymaga by realizacje zadań  publicznych objąć stosownym , nadzorem pozwalającym w obiektywny a nie kreatywny  sposób wykazywać prawdziwą a nie wydumana skalę realizacji. Zapis obecny w ustawie o pomocy społecznej na pierwszym miejscu sytuuje wykonawstwo przez sam ośrodek stosownych świadczeń bez uciekania się do podstawionych firm zewnętrznych typu ASS a aby wyprzeć się z obowiązku cyfrowego raportowania w czasie rzeczywistym , głowy stworzone do koncepcyjnego  myślenia uknuły chytry plan ominięcia wytycznych i „ zawierzyły” realizacje firmom zewnętrznym w całej niemal Polsce ze skutkiem łatwym do przewidzenia.

Niepojęte jak Prezydent Warszawy wpierw Hanna Gronkiewicz Waltz która dopiero po „wskazówkach” NIK  przystąpiła do wprowadzania minimalnych czysto  standardów w sferę realizacji świadczeń

https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/zarzadzenie-dotyczace-standardow-uslug-opiekunczych-podpisane-

tak teraz Rafał Kazimierz od sławetnej dzielnicy KAZIMIERZA W Krakowie  Trzaskowski Stara się bronić interesów swojej grupy interesu opierając się pomimo  jasnego ustawowego wymogu o cyfryzacji…opierając  się na wygodnych ze zrozumiałego względu papierowych poświadczeniach realizacji….jak bardzo środowisku zależy by robiąc kosmetyczne zmiany w gruncie rzeczy pozostać przy starych wygodnych schematach  za które to rozwiązania zmuszony był do opuszczenia Monachium prekursor pracy socjalnej w Niemczech niejaki Emil Munsterberg.gdy rajcom miejskim nie spodobało się nadproduktywmosc „licznej” grupy 1100 opiekunek o czym wspomina artykuł z Bundes Archiv.

NIK pisze

Brak standaryzacji w rzeczywistości ograniczał skuteczne prowadzenie nadzoru  nad prawidłowością i jakością świadczonych usług. W rezultacie nie kontrolowano faktycznego zakresu zrealizowanych usług, a kontrola dla celów rozliczeń finansowych sprowadzała się jedynie do weryfikacji kart pracy opiekunów i ustalenia liczby zrealizowanych godzin. Przeprowadzane przez OPS kontrole i wizyty monitorujące miały więc charakter formalny. Pracownicy socjalni z reguły nie stwierdzali nieprawidłowości i niedociągnięć , co stoi w sprzeczności z opiniami niemal 70% seniorów uczestniczących  w anonimowym badaniu ankietowym, według których otrzymywane wsparcie bywało niezadawalające. W trzech skontrolowanych gminach nie prowadzono żadnego nadzoru nad realizowanymi usługami opiekuńczymi w miejscu zamieszkania….

ORAZ ….

Kontrola nad świadczeniem usług opiekuńczych polegała w zasadzie na weryfikacji  kart pracy opiekunów i liczby zrealizowanych godzin. Nie sprawdzano natomiast, czy usługi faktycznie były świadczone. Wprawdzie prawie wszystkie OPS przeprowadzały kontrole i wizyty monitorujące u podopiecznych , lecz miały one charakter jedynie formalny …

Określonej grupie interesu organizacja poświadczania rzekomych realizacji na papierze ewidentnie służy…gdy nie chcą poddać się obowiązkowi cyfryzacji…organizatorzy pomocy społecznej wiedza co robią a tym bardzie Prezydent  trzymając się w swoich Zarządzeniach utartych schematów…wypracowanych przez hermetyczne rozumiejące się zespoły podstawiane do fingowania realizacji poprzez podmioty typu Agencja o których przy próbie  nowelizacji  ustawy uops  pisała dyr MPiPS Krystyna Wyrwicka

Częste powtarzane przez NIK określenie FORMALNY  w wystąpieniu pokontrolnym

https://www.nik.gov.pl/plik/id,17440,vp,20012.pdf

co do sposobu nadzoru nad realizacjami usług opiekuńczych przekładało się wprost na całkowity brak nadzoru który i obecnie Prezydent Warszawy stara się wszelkimi możliwymi sposobami pominąć sprzyjając tym samym ukształtowanej we własnym środowisku  ASS która od dawna generuje dla wtajemniczonych określone profity bazując na sprawdzonych koncepcjach „ poświadczeń”  Środowisko organizatorów pomocy społecznej w jednym z projektów sygnalizuje totalną niechęć do rozwiązań  cyfrowych nakładających na nich istotne ograniczenia w koncepcji irracjonalnego poświadczania hipotetycznych realizacji..

Jak widać Prezydent w żaden sposób nie sprostał zadaniu narzucenia obiektywnej  rzetelności w swoim Zarządzeniu nr 1517/2024 z 6 września 2024 GP-OR.005.1517.2024 zmieniającego Zarządzenie 1710/2017 z 30 października 2017  przychylając się do dotychczasowej praktyki  polityki niegospodarności i to pomimo  tego ze posiadał wiedzę o korupcyjnym schemacie poświadczania rzekomej realizacji świadczeń.  Jak widać z opisu NIK opieranie się o poświadczanie pracowników ośrodka które w 70% są  mylne nie jest tym samym co cyfrowy w czasie rzeczywistym nadzór a upartość Prezydenta do niczego nie zmierza , jedynie co , to do kontynuacji niewłaściwych praktyk…a o praktykach wspominał  prof. Ryszard Szarfenberg  jako o swoistym ewenemencie .

Prezydent uparcie obstaje przy papierowych poświadczeniach z tego powodu że jest świadomy tego  że ten rodzaj poświadczeń jest najbardziej podatny na końcowe manipulacje w zaufanym gronie organizatorów pomocy społecznej i są nie do uchwycenia przez żadne czynniki zewnętrzne o charakterze kontrolnym gdyż poświadczać będą osoby które są  wprost zależne finansowo od dyrektor OPS i i tak wszelka fikcja w tym zakresie przejdzie nie zauważona. A o to w tej zabawie w kotka i myszkę chodzi. Grupa interesu już doskonale wie jak się zorganizować by nieustannie czerpać z możliwości które daje im przemożne i niczym nie skrępowane dysponowanie ogromnymi środkami . Wyzyskiwana jest w tym procederze psychologia i socjologia zależności w relacjach pracodawca dyrekcja Prezydent - Dyrekcja OPS a pracownik socjalny przymuszany do określonych zachowań i poświadczeń. Ucyfrowienia świadczeń nie da się przymusić do określonych zachowań choć można je w umiejętny sposób sprofilować…ale algorytm musi być podany i zawiadywany przez niezależnych dysponentów.

Zapewne Prezydent Trzaskowski  bardziej jest skonfundowany tym ze ktoś ośmiela się mu wykazywać istotne zaniedbania w ułomnym lokowaniu prawa prowadzącego wprost do przestępstw niegospodarności Niż tym że w jego otoczeniu i za jego świadomą aprobatą rozgrywają się sceny  wprost prowadzące do zawłaszczania ogromnych środków publicznych.

Ten Prezydent tego nie jest w stanie jednak zrozumieć i dlatego na  najwyższy urząd w Państwie się nie nadaje.

Jak z dotychczasowej praktyki wynika nic nie jest w stanie równie skutecznie zadziałać jak realna  kontrola NIK której bezpośrednim wynikiem było sławne Zarządzenie Hanny Gronkiewicz Waltz której podpis wprowadził minimalne  podwaliny pod ustandaryzowanie usług socjalnych w Warszawie które do tej pory zupełnie pozbawione były należnych obwarowań prawnych…ale jak to zwykle bywa zostawiona była celowo otwarta „ mała furtka” dla kontynuacji dotychczasowych realizacji w postaci braku wymogu  cyfrowego nadzoru w czasie rzeczywistym co zupełnie wykazało by rzeczywistą a nie hipotetyczna skale realizacji w  zaufanym gronie.

https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/zarzadzenie-dotyczace-standardow-uslug-opiekunczych-podpisane-

Podkreślić wypada że zarządzenie to ani kolejne z września 2024 Prezydenta Trzaskowskiego roku nie przewiduje odzwierciedlenia w czasie rzeczywistym realnych ilości jak i zakresu świadczonych zadań czym daje się środowisku zaangażowanemu w organizacje możliwość wygodnego podrasowywania  danych tak jak miało to miejsce w protokole kontrolnym inspektora Łączyńskiego z BKiA m.st.Warszawy i co było przedmiotem niszczenia dokumentów przez zgrany zespół  MOPS w Łodzi  podczas kontroli  CBA gdzie doszło  do konieczności zwrotu 21 mln

https://lodz.naszemiasto.pl/mops-musi-oddac-21-mln-zlotych/ar/c1-1749179

https://naszemiasto.pl/lodzi-musi-zwrocic-13-mln-zl-dotacji-dla-dps/ar/c1-81621

Należy zauważyć , że jak wskazuje to powyższy  link kierujący do artykułu WSPARCIE do tej pory usługi opiekuńcze organizowane dla  niesamodzielnych mieszkańców miasta nie posiadały stosownego usystematyzowania ( kontrola NIK  dopiero wymogła zmiany) więc panowała zupełna , nieograniczona minimalnym nawet wymogiem i  sprzyjająca wyprowadzaniu środków na zewnątrz dowolność. Obecnie poprzez określenie  (karty wzoru podpisów ) Prezydent opowiada się  znów za kontynuacją zamąconych realizacji ( w mętnej widzie wiadomo ryby się najlepiej łowi)  a powinien być przewidziany terminal i karty podopiecznego . Jak z tego wynika Prezydent nie uczynił nic by stworzyć ramy nadzoru choć wprost obowiązuje go zapis o obowiązku cyfryzacji  zadań publicznych z 17 lutego 2005 o informatyzacji podmiotów realizujących ZADANIA PUBLICZNE.Dz.U. 2024.1557 oraz 

Dz.U. 2005 nr 64 poz. 565

JEST TO  jak widać wyższa forma pomysłu na łatwą kasę nie wymagająca żadnych nakładów  niż w przypadku pomysłu Cwi Migdal zwanego Warszawskim Towarzystwem Wzajemnej Pomocy ale tak jak tam oparty zamysł  jest na niezwykłym zaufaniu w gronie potomków diaspory co śmiało nazwać można KARTELEM SOCJALNYM.

Należy zauważyć ze wszelkie papierowe nakładanie zobowiązań na ta grupę interesu są i tak nie skuteczne i skazane ma porażkę gdyż od wieków grupa ta ZAWSZE znajdowała furtkę  pozwalająca jej łamać wszelkie nakładane na nią  ograniczenia tak jak kiedyś z zakazem osiedlania się w Warszawie i innych miastach Privilegium de non tolerandis Judaeis .

Dlatego tak podstawowy jest wymóg niezależnie od środowiska  stosowanego nadzoru wykazującego w czasie rzeczywistym wszelkie działania zmierzające ku poprawie  dobrostanu podopiecznych i związanego z tym właściwym  wydatkowaniem środków .

Jak istotne dla ICH sposobu realizacji geszeftu są te WYBORY….nie muszę chyba o tym mówić…i ocena MAMZERA   Okrągłego Stołu czyli OPS wg łagodniejszych słów Joanny Staręgi Piasek z domu Cwajgenszaft

Jak wiadomo budowanie przez grupę interesu narracji dobrego wuja  dbającego o gojów sprzyja polityce odrętwienia i samozadowolenia umożliwiając wydatne wyzyskiwanie złudzeń jak w tym przypadku.

Już nawet Rzecznik Praw Obywatelskich Trociuk w jednym z pism zwraca uwagę na konieczność podjęcia starań i nadzoru w kierunku realnego monitoringu usług opiekuńczych ze strony Państwa , które tą problematykę z dziwnych względów  zupełnie pomija zapewne w konkretnym celu…zwarzywszy na szybkie zamykanie po kontroli NIK jednostki budżetowej MPiPS IRSS Instytutu Rozwoju Służb Społecznych i korespondencja  z HIRSZ .Co znamienne to to że uprzedni model realizacji polegający na wykazywaniu ogromnej liczbie godzin udawanych świadczeń z minimalną wyceną za godzinę świadczenia gdzie nikt ani nic nie pilnowało pomysłowości rozpisujących ( przy wykonawstwie udawanych organizacji pozarządowych typu ASS )  zastąpiono odważnie i chytrze  modelem gdzie ogromnie podwyższono wycenę godziny zmniejszono skalę pustych godzin kosztem równoległego ponadstandardowego wzrostu ceny ( by ukryć tym samym nieprawidłowości)   ale i tak widać brak realnego nadzoru w postaci rzeczywistego  ucyfrowienia poświadczania czego powodem jest to że aktorzy i organizatorzy pomocy spod znaku złotej tabakiery ze złotą  menorą , wykreowani przez IRSS  pozostają mimo wszystko  na dyrektorskich stanowiskach.

Koszt tak ogromnych roszad cenowych to zainteresowanie ze strony komercji usługami sprofilowanym dotąd pod spowinowaconą grupę interesu gdzie  do tej pory nikt niczym co w założeniu nie przynosiło zysku …NIKT tak naprawdę się nie interesował… ( dobrze zorientowany ASS tylko wiedział gdzie leży zysk…) i dla dobra  KIBUTZU był zawsze gotowy do służby….

Przyzwyczajenia nabyte w  swojej wzajemnej kulturze bycia w izolowanym od otoczenia ghettcie narzuca określone zachowania i spaja w wyjątkowej pilnie strzeżonej    wspólnocie interesu dlatego tak niebezpieczne jest poleganie na służbie i pomocy osób o takim światopoglądzie , których jedyną wykładnią istnienia jest przemożne posiadanie.

Jest to realny przykład na celowe lokowanie prawa w taki sposób by mogło być ono starannie wykorzystane przez powiązane grupy interesu za pomocą bezprawnych narzędzi typu ASS  a na tym politykom najbardziej przecież zależy…

Nie dopuszczalne jest przecież  by nos służył złotej tabakierze ze złotą menorą  skoro funkcja tabakiery jest z goła odmienna i to ona powinna tak naprawdę służyć nosowi…

Wielce sugestywny obraz pasujący do obecnych okoliczności  namalował kiedyś flamandzki malarz mASSjis  i nazwał go równie wymownie .. MONDEKEN TOE…

Niewątpliwie ASS należy z całym szacunkiem traktować jako swoisty zwieracz potrzeb i dążności  środowiska organizatorów pomocy społecznej  oraz Keren hAjesSSod. Zbierającego datki na rozwój Israela stad słowo hajs…

Znając powyższe uwarunkowania należy sobie odpowiedzieć na zASSadnicze pytanie…Czemu Prezydent  Warszawy uparcie broni wygodnych oligarchii socjalnej rozwiązań sprowadzających  się do potwierdzania w formie  mało czytelnego podpisu realizacji zadań  zamiast wejść w obowiązek potwierdzania cyfrowego tak zakresu jak i czasu świadczenia …

WYMAGANE JEST BEZZWŁOCZNE PRZESŁUCHANIE RAFAŁA KAZIMIERZA TRZASSKOWSKIEGO NA OKOLICZNOŚCI PRZYWOŁANE W ZAWIADOMIENIU.

Z POWAŻANIEM  PIOTR OBRĘBSKI

Projekt w Budżecie Obywatelskim m.st.Warszawy

https://bo.um.warszawa.pl/processes/na-rok-2026/f/13/projects/31658

w wyniku decyzji zespołu oceniającego nie uzyskał aprobaty dlatego też złożone zostało odwołanie poniższej treści....

W odpowiedzi do negatywnej oceny projektu CYFROWY NADZÓR W CZASIE RZECZYWISTYM NAD REALIZACJAMI  ŚWIADCZEŃ SPOŁECZNYCH przyjdzie mi nie zgodzić się z  decyzją zespołu oceniającego  który przywołuje mający rzekomo mieć miejsce program o podobnie brzmiących założeniach z uwagi na to , że  niedawno od dyr. CUS Marty Sadurskiej tytułem informacji publicznej wyszło  pismo  o rozpoczętych projektach Miasta odnoszących się do poruszanego zagadnienia , gdzie nie poinformowano zupełnie o wdrażanych założeniach przewidujących realny  nadzór  w czasie RZECZYWISTYM nad realizacjami świadczeń społecznych.

Jest to PROTOKÓŁ KOŃCOWY Z DIALOGU W SPRAWIE DOSTARCZANIA I WDROŻENIA PODSYSTEMU KOORDYNACJI I MONITORINGU USŁUG OPIEKUŃCZYCH W ŚRODOWISKU WRAZ Z USŁUGAMI POGWARANCYJNYMI W RAMACH WDROŻENIA SYSTEMU „ E-OPIEKA” z 10 lutego 2020

Przedstawiona   informacja o programie z 2020 roku otrzymana od dyr Sadurskiej  który do dziś to jest przez 5 lat nie został  nawet wdrożony jest zaopatrzony w sugestię  że Ośrodki wyjątkowo nieprzychylnie odnoszą się do tego typu wdrożeń zakładających generalnie cyfryzację a  w tam  prezentowanym  przypadku wstępnie  cyfryzację wywiadu środowiskowego .

Skoro zatem jeszcze niedawno dyr Sadurska nie powołała się na już  istniejący program  równoległy z największym zdziwieniem wypada zauważyć że został on pewnie wyciągnięty z socjalnego kapelusza niczym królik…z piosenki Abra Cadabra  Lady Gaga w rytm piosenki  Houdini…ASS .( Dua Lipa)

Załączam skan problemu z którym musieli się zmierzyć w innej przestrzeni  radni  gdzie również wyraźnie dostrzec można mankamenty braku rzeczywistego a nie udawanego nadzoru w czasie rzeczywistym.

https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,17961445,rozkladajace-sie-zwloki-uratowaly-jej-zycie-horror-w-domu-iwony.html

Jak wiadomo koncepcja ucyfrowienia świadczeń niezbędna  jest do wprowadzenia na obszarze całego kraju ale program pilotażowy winien zostać wprowadzony na początku  w Warszawie kończąc tym samym ukrywanie podstawionej  przez praktyków pomocy społecznej AGENCJI mającej tak naprawdę za zadanie przemycić przy pomocy udawanych przetargów środki.

Prezydent Trzaskowski  w swoim rozporządzeniu  1517/2024 z 6 września 2024 GP-OR.005.1517.2024 zmieniającym Zarządzenie Prezydent Hanny Gronkiewicz Waltz  1710/2017 z 30 października 2017  które wówczas było pierwsze w swoim rodzaju a wymuszone  przez wystąpienie pokontrolne NIK  , mimo posiadania pełnej wiedzy o korupcyjnych uwarunkowaniach współpracy  Miasta z ASS Agencja Służby Społecznej w sposób wyjątkowo uparty dalej promuje i toleruje papierowe karty opiekunek gidząc się tym samym na iluzoryczny nadzór nad działaniem SYSTEMU.

Prezydent uparcie tkwi w utartych szkodliwych stereotypach przynoszących wymierną korzyść środowisku organizatorów pomocy społecznej  i premiujących ASS.

https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/zarzadzenie-dotyczace-standardow-uslug-opiekunczych-podpisane-

https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/uslugi-opiekuncze-w-warszawie

Niezależny cyfrowy nadzór w czasie rzeczywistym posiada o wiele  większy przymiot wiarygodności  niż poświadczenie papierowe przez osobę wprost zależną od wypłaty z OPS która dodatkowo  uzależniona jest wprost od  podległości pod określoną strukturę władzy. Jest to znany fakt socjologiczny  , że osoby zależne tu opiekunki i koordynatorki usług są tak naprawdę wygodną formą za którą skrywa się realna  POTRZEBA ODZYSKANIA ŚRODKÓW .

Wypada podkreślić doniosłość tej  inicjatywy  jako sprzyjającej  poprawie monitoringu w czasie rzeczywistym ugruntowującego  właściwą realizację świadczeń tak    by NIK nie był zmuszony pisać że Ośrodek nie sprawdzał  czy świadczenia w zakontraktowanym czasie i zakresie w ogóle  były realizowane czy też był to tylko swobodny przepływ pieniędzy pomiędzy zmówionymi  stronami.

Prezydent podpisując ZARZĄDZENIE z września 2024 nie przewidujące właściwych tzn antykorupcyjnych  unormowań dostrzega widocznie ogrom potencjału w wyprowadzaniu środków na dotychczasowych zasadach.

Sprzeciwia się tym samym realnej możliwości sprawowania wprost kontroli przez najbliższą rodzinę podopiecznego która mogła by w sposób wymierny w czasie rzeczywistym zapoznawać się  z przebiegiem udzielanej pomocy i zgodnością zakontraktowanych godzin świadczeń z ich rzeczywistym wykonaniem na rzecz członka rodziny co przyczyniło by się do realnego polepszenia dobrostanu świadczeniobiorcy.

Lekarz zalecający usługi domowe również miałby bezpośredni i bieżący wgląd w historię udzielanych świadczeń i ich przebieg.

Nie udostępnianie  bieżącego podglądu zakresu ani czasu realizacji stwarza daleko posunięte zagrożenie dla finansów samorządu a należy zauważyć że tak naprawdę związane z usługami przepływy  służą zaspokajaniu przemożnej chęci posiadania  organizatorów pomocy społecznej  ( Keren hAyeSSod)

Blokowanie przez środowisko organizatorów pomocy społecznej rozwiązań zaprzepaszczających ich utarty do tej pory schemat działań  przysparzających określone profity i chęć utrzymania  dominującej pozycji nie może stać na przeszkodzie nowoczesnym uregulowaniom w tak ważnej społecznie dziedzinie świadczeń.

W związku z deklaracją informującą o zaawansowaniu prac nad projektem o identycznych parametrach WNIOSKUJĘ O PODANIE DO NIEGO STOSOWNEGO  LINKU W CIĄGU TRZECH DNI.

Kolejna odsłona walki o prawa podopiecznych mających prawo do CYFROWEGO nadzoru realizacji świadczeń  w czasie rzeczywistym.

odpowiedź na Uchwałę  Rady

https://bip.um.warszawa.pl/documents/48683/75431118/druk+nr+96a.pdf/17f47b49-69c0-0095-762a-7c4a07c60485?t=1746512742195

Wniosek o zniesienie naruszenia a w przypadku nie uwzględnienia  wraz z wnioskiem o skierowanie do rozpatrzenia  przez stosowny organ Sądu.

Stosownie do postanowienia wynikającego z art. 101 ust. 1 Ustawy o samorządzie gminnym.

Składam wniosek o zniesienie naruszenia prawa przejawiający  się nie zachowaniem   właściwej procedury prowadzącej  do podjęcia uchwały z dnia 13.05.2024.

Jak wiadomo ..

Zgodnie z orzeczeniem miejscowej Prokuratury jestem poszkodowany bezprawnymi działaniami do niedawna dyr. OPS Mokotow . Urząd Dzielnicy również nabył taki status ale dziwnym zrządzeniem losu...Z niego nie skorzystał... Dlaczego zatem na kolejne moje wnioski nie udzielane są żadne odpowiedzi ( na pisma do dyr Wąsik po czym została ona po cichu zwolniona) i uniemożliwiane jest realizowanie uprawnień...dostrzegam kumulatywne  zmierzanie w takim samym kierunku jak w przypadku wystąpienia pokontrolnego działań  OPS przez inspektora Łączyńskiego gdzie również  nie dopuszczono mnie do udziału w wyjaśnieniach choć byłem niewątpliwie stroną przez co posiadałem stosowne uprawnienia w związku z kpa...czym zaprzepaszczono 

prawo do brania czynnego udziału w należnym stadium postępowania, w tym zwłaszcza prawo do składania wniosków dowodowych oraz  procesowych 

prawo do bycia informowanym o okolicznościach faktycznych i prawnych, które mogą mieć wpływ na ustalenie praw i obowiązków będących przedmiotem postępowania administracyjnego;

prawo do przeglądania akt sprawy oraz sporządzania z nich notatek i odpisów (kserokopii, zdjęć cyfrowych) w każdym stadium postępowania;

prawo żądania uwierzytelnienia sporządzonych przez siebie odpisów z akt sprawy oraz prawo do żądania wydania uwierzytelnionych odpisów

prawo do bycia zawiadomionym o miejscu i terminie przeprowadzenia dowodu ze świadków, biegłych lub oględzin przynajmniej na siedem dni przed terminem;

prawo brania udziału w przeprowadzeniu dowodu, w tym prawo zadawania pytań świadkom, biegłym i stronom oraz prawo składania wyjaśnień;

prawo do czynnego udziału w rozprawie: składania wyjaśnień, zgłaszania żądań, propozycji i zarzutów oraz przedstawiania dowodów na ich poparcie, a także wypowiadania się co do wyników postępowania dowodowego;

prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem uchwały ;

Poprzez  symptomatyczne milczenie organu co uznać będzie można jak w przypadku arbitralnego protokołu inspektora Łączynskiego za przejaw chęci napisania treści  pod wygodne sobie założenia  mój interes prawny doznaje istotnego  uszczerbku  co kłóci się z wymogiem  bezstronności  i poprawności przeprowadzania postępowania prowadzącego do przyjęcia uchwały na zasadzie obligatoryjnej bezstronności

Obecnie również treść zawiadomienia o sposobie załatwienia  skargi jako załącznik do uchwały XV/75/2025  w istotny sposób odbiega od posiadanej  dokumentacji . Mianowicie

Poza tym chęć roztrzygnięcia jedynie we własnym otoczeniu meritum PROBLEMU nie poinformowano poprzez stosowny mail  strony czyli mnie o terminie w którym ulec ma podjęciu  stosowna decyzja naruszając prawo do wystosowania stosownych wniosków dowodowych , przesłuchania świadków itp. Czym działano na moja szkodę.

Na żadnym ETAPIE PROCEDOWANIA nie odniesiono się do kategorycznego sformowania CBA z października 2022  że wybór Agencji Służby Społecznej dalej ASS obarczony był podstawowa wadą prawną w postaci braku należnego VAT w ofercie i nieuprawnej w stosunku do tej firmy formą pozorowania zwolnienia co w sposób również kategoryczny czyniło wynik przetargu nieuprawnionym.

Poza tym dyrekcja OPS doprowadziła do wyrzucenia do kosza istotnych elementów przetargu w postaci mojego usprzeciwu do wyboru ASS czym się nawet chwaliła jest nagranie…

Niepełny obraz przebiegu przetargu pozbawiony istotnych dokumentów przemawiających na niekorzyść zmówionych  stron OPS-ASS  sprzyjał celowo błędnemu opisowi przebiegu przetargu przeprowadzonemu przez inspektora  Łaczyńskiego w którym również wobec  istnienia istotnych okoliczności budującej świadomość przebiegu nie zostałem w żadnej mierze dopuszczony. Brak jest najmniejszej nawet wzmianki , że uczestnicy przetargu zostali wysłuchani na okoliczność podnoszonych zarzutów . Dokonano tego w celu zawarcia w protokole zafałszowanych danych co do udzielanej a bardziej udawanej pomocy z niewspółmiernie do możliwości ASS wysokości , na co są jasne i wyraźne dokumenty.( opis ceny obiadu 6 przy wyraźnym wskazaniu z innego dokumentu że 7 oraz skala przepływu opis rzekomo 770 obiadów a tak naprawdę z innej dokumentacji wynika że 1200 dziennie przy nie świadczeniu pracy sobotę i niedziele przez ASS  a przepływ środków mimo to był odnotowywany). Co charakterystyczne dyr. Brzózka i Zwierz  w tym samym czasie odnotowywały cenę obiadu na Pradze południe w wysokości 3,8 ( jak może być tak ogromna przepaść w stawce 3,8 a 7) dla ASS na co wskazują stosowne dokumentacje co też jest nieprawdą …obecnie dokonania na styku  ASS-OPS stały się obiektem  ciekawych piosenek DUa liPA Houdini…oraz Lady Gaga ABRACADABRA…co jest symptomatycznym ich wyróżnikiem.

https://m.youtube.com/watch?v=vBynw9Isr28

https://m.youtube.com/watch?v=suAR1PYFNYA

Nieodparta chęć Skrywania tych okoliczności jest pra przyczyną szczególnego zaparcia wszystkich przed  wymaganym wracaniem do PROBLEMU i wykazaniem ogromnej zmowy organizatorów ponoć społecznej będących powielanym stemplem tak dyrekcje OPS czyli Ewa Wąsik i inni  jak i Bożenna i Lech Kościelak  wszyscy z pieczęciami IRSS Cwajgenszaft. Czyli Joanny Staregi Piasek byłej minister z art. Zbyt długo trzymaliśmy Tuska w terminie. Zamknięty krąg wystawiany do drenowania finansów samorządów w celu zbliżonym do hołdowanie celom  Keren hASSejod przez ZBIERACZY jak opisywała to Gazeta z 1931 roku KEREN HAJESOD.

Zachodzi obawa że tak naprawdę dyrekcje OPS są niejako pasem transmisyjnym do przepływu wielokrotnie zawyżanych kosztów pomocy tak jak tu

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/dyrektor-mops-w-lodzi-zwolniona/n8lkhc6

Jak i tu.

https://kostrzynnadodra.naszemiasto.pl/cztery-urzedniczki-z-ops-w-kostrzynie-nad-odra-kradly/ar/c3-8702615

Jak i w wielu miejscach….stad wystosowany wymóg wprowadzenia cyfrowego nadzoru nad realizacjami świadczeń w czasie rzeczywistym który nie jest w smak obecnemu prezydentowi Warszawy oraz nie wzbudza entuzjazmu wśród organizatorów ponoć społecznej.

https://bo.um.warszawa.pl/processes/na-rok-2026/f/13/projects/31658

A wszystko to przy aplauzie radnych popierających uchwały takie jak ta zabraniająca rozliczenia z ogromnej ponad progowej współpracy na styku ASS OPS

Tak w sposób celowo usystematyzowany i w niewłaściwą stronę nakierowany przebieg kontroli bez możliwości wypowiedzenia się co do  istotnych okoliczności będących meritum problemu  burzy  jakąkolwiek poprawność  wniosków pokontrolnych sprzyjając błędnemu odbiorowi zafałszowanych  wyników .  Oczywistości tego skonstatowana przeczy wywód obecny w uzasadnieniu uchwały kierując odbiorcę w celowo mylnym kierunku przywołując nawet okoliczności nie mające miejsca jak np.to że problemem do którego odnosiła się dyr Wyrwicka z MPiPS były obiady i przetarg skoro będąc też uczestniczką spotkania  założycielskiego w Charzykowy wraz z Kuroniem i Joanna Staręgą Piasek i innymi oficjelami typu Ogonowski i inni stoi niejako na straży teoretycznej poprawności realizacji choć sprawa w głównej mierze dotyczyła usług opiekuńczych w Śródmieściu  na które od podopiecznych skargi co do jakości otrzymywał radny Śródmieścia  Paweł Puławski z określeniem kliki OPS  przez co pełen  wzburzenia list otrzymałem od niego i należało interweniować w Ministerstwie.

Więc uzasadnienie uchwały również opiera się  na mylnych przesłankach wygodnych  piszącemu.

Usługi opiekuńcze być może należały będą się wielu z nas WIĘC  wypada w sposób odpowiedzialny podejść do zagadnienia wyjaśnienia jakie interesy reprezentuje  ASS skoro już został skazany w głośnej sprawie korupcyjnej na Żoliborzu.

https://www.zw.com.pl/artykul/653825.html

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,95190,9403370,korupcja-w-ops-zatrwazajace-wyniki-kontroli.html

Przemożna siła prowadząca do koncepcyjnego wydatkowania z równoczesnym przynależnym inicjatorom konceptu z Charzykowy ,   odzyskiwaniem   olbrzymich środków tak jak widać to na wielu przykładach

Prowadzi do poszukiwania  wektorów służby powiązanych ideowo z dysponentem środków co prowadzi do zadzieżgniecia  daleko idącej zmowy prowadzącej do ograniczania konkurencji poprzez ustawiane jak to niejednokrotnie widzieliśmy przetargi pod ASS. Dlatego zaobserwować można obecnie tak symptomatyczny opór materii podobny do przykładu Racheli Liberman w związku z HEWRĄ Tzvi (Cwi)  Migdal

Jest to realny powód dla którego istnieje tak ukierunkowana dążność do nie podejmowania tak istotnego z punktu widzenia interesów społecznych tematu a której należy się przeciwstawić.

Udawana od założenia ASS w 1992 roku forma jako organizacji pozarządowej  występująca w licznych dokumentach i niemożność zgodnie z art 25 ustawy o pomocy społecznej powierzania realizacji zadań pomocy społecznej  dodatkowo abstahuja od jej udziału w realizacjach świadczeń  należnych podopiecznym o czym wspomina prof.Ryszard Szarfenberg i inni.

Fakt zasiadania  krewnych Damroki Koscielak córki założyciela ASS Lecha w strukturach Prokuratorii Generalnej i innych urzędach skłania do przeświadczenia o dużych możliwościach układu w kolejnym pozorowaniu poprawności przebiegu działaności ASS.

Z racji tego ze środowisko pomocy społecznej  jak i jego otoczenie w tym powiązana Prokuratura  jest w wyjątkowy sposób skonsolidowane to dyr OPS Ewa Wąsik mogła sobie pozwolić na zwierzenia …jeszcze nikt z nami jeszcze  nie wygrał …co jest przejawem wyjątkowej buty i arogancji oraz hucpy pod HUPĄ.i z tego powodu tez została nakłoniona przez Prezydenta  do odejścia czemu zaprzecza Rada w  swojej Uchwale.

Prosta matematyczna zasada proporcjonalności w połączeniu z rachunkiem prawdopodobieństwa nie uczone i nie wymagane w IRSS wyłączają  twierdzenie organu i powiązanych struktur o poprawności realizacyjnej na przestrzeni współpracy OPS z ASS przywołując stwierdzenie że interes Bogini OPS żymskiej  żony Saturna stawiany był zawsze na pierwszym miejscu bez oglądania się na interes publiczny.

Obecna w załączniku do uchwały deklaracja o samodzielnym bez pomocy Prezydenta  odejście Ewy wąsik ze stanowiska jest scenariuszem na wyrost nie popartym należnym wysłuchaniem Prezydenta w tym względzie.

Co ciekawe nie niepokoili się  konfrontacyjnym wymogiem do zarzutów strony ASS i Ewy wąsik z  obstawą chcąc uniknąć kompromitacji a powtarza się nieustannie gołosłowne sformułowania  odbiegające od rzeczywistości.

Dlatego tak powziętą  uchwale należy uznać za uchwalona z istotnym naruszeniem podstawowych kanonów prawnych i ja odrzucić.

Wniosek o zniesienie naruszenia a w przypadku nie uwzględnienia  wraz z wnioskiem o skierowanie do rozpatrzenia  przez stosowny organ Sądu Administracyjnego.

Stosownie do postanowienia wynikającego z art. 101 ust. 1 Ustawy o samorządzie gminnym.

Składam wniosek o zniesienie naruszenia prawa przejawiający  się nie zachowaniem   właściwej procedury prowadzącej  do podjęcia uchwały z dnia 13.05.2024.

https://bip.um.warszawa.pl/documents/48683/75431118/druk+nr+96a.pdf/17f47b49-69c0-0095-762a-7c4a07c60485?t=1746512742195

Jak wiadomo ..

Zgodnie z orzeczeniem miejscowej Prokuratury jestem poszkodowany bezprawnymi działaniami do niedawna dyr. OPS Mokotow  Ewy Wąsik . Urząd Dzielnicy również nabył taki status ale dziwnym zrządzeniem losu...Z niego nie skorzystał... Dlaczego zatem na kolejne moje wnioski nie udzielane są żadne odpowiedzi ( na pisma do dyr Wąsik po czym została ona po cichu zwolniona) i uniemożliwiane jest  realizowanie należnych mi  uprawnień...dostrzegam kumulatywne  zmierzanie w takim samym kierunku jak w przypadku wystąpienia pokontrolnego działań  OPS przez inspektora Łączyńskiego gdzie również  nie dopuszczono mnie do udziału w wyjaśnieniach choć byłem niewątpliwie stroną przez co posiadałem stosowne uprawnienia w związku z KPA a mimo to BKiA sformułowało  opis zdarzenia w zupełności nie pasujący do RZECZYWISTOŚCI..WIDOCZNIE BYŁ TO TAKI  Z GÓRY POWZIĘTY ZAMYSŁ I CZEŚĆ STRATEGI wobec niewygodnego TEMATU....czym zaprzepaszczono 

prawo do brania czynnego udziału w należnym stadium postępowania, w tym zwłaszcza prawo do składania wniosków dowodowych oraz  procesowych 

prawo do bycia informowanym o okolicznościach faktycznych i prawnych, które mogą mieć wpływ na ustalenie praw i obowiązków będących przedmiotem postępowania administracyjnego;

prawo do przeglądania akt sprawy oraz sporządzania z nich notatek i odpisów (kserokopii, zdjęć cyfrowych) w każdym stadium postępowania;

prawo żądania uwierzytelnienia sporządzonych przez siebie odpisów z akt sprawy oraz prawo do żądania wydania uwierzytelnionych odpisów

prawo do bycia zawiadomionym o miejscu i terminie przeprowadzenia dowodu ze świadków, biegłych lub oględzin przynajmniej na siedem dni przed terminem;

prawo brania udziału w przeprowadzeniu dowodu, w tym prawo zadawania pytań świadkom, biegłym i stronom oraz prawo składania wyjaśnień;

prawo do czynnego udziału w rozprawie: składania wyjaśnień, zgłaszania żądań, propozycji i zarzutów oraz przedstawiania dowodów na ich poparcie, a także wypowiadania się co do wyników postępowania dowodowego;

prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem uchwały ;

Poprzez  symptomatyczne milczenie organu co uznać będzie można jak w przypadku arbitralnego protokołu inspektora Łączynskiego za przejaw chęci napisania treści  pod wygodne sobie założenia  mój interes prawny doznaje istotnego  uszczerbku  co kłóci się z wymogiem  bezstronności  i poprawności przeprowadzania postępowania prowadzącego do przyjęcia uchwały na zasadzie obligatoryjnej bezstronności

Obecnie również treść zawiadomienia o sposobie załatwienia  skargi jako załącznik do uchwały XV/75/2025  w istotny sposób odbiega od posiadanej  dokumentacji . Mianowicie informuje o zdarzeniu które nie miało miejsca gdyż pismo opatrzone podpisem dyr Wyrwickiej z MPiPS nawiązywało w głównej mierze do problemu sygnalizowanego przez radnego Śródmieścia Pawła Puławskiego z problematycznymi realizacjami świadczeń społecznych których obiektem były zaprzyjaźnione z nim seniorki skupione w parafialnym ośrodku.

Poza tym chcąc dążyć do roztrzygnięcia jedynie we własnym otoczeniu meritum PROBLEMU nie poinformowano poprzez stosowny mail  strony czyli mnie o terminie w którym ulec ma podjęciu  stosowna decyzja na Radzie Gminy Mokotów naruszając prawo do wystosowania właściwych  wniosków dowodowych , przesłuchania świadków itp. Czym działano na moja szkodę oraz szkodę interesu publicznego.

Zarzucić można Radzie bezczynność i przewlekłe prowadzenie postępowania skoro data wpływu pisma to 21 listopada 2024 a rozstrzygnięcie to 13 maj 2025 a pisma dodatkowe między czasie nakierowywały jedynie na właściwy pogląd a stały się wymówką do ponad ustawowego przeciągnięcia terminu.

Na żadnym ETAPIE PROCEDOWANIA nie odniesiono się do kategorycznego sformułowania  CBA z października 2022  że wybór Agencji Służby Społecznej dalej ASS obarczony był podstawowa wadą prawną w postaci braku należnego VAT w ofercie i nieuprawnionej  w stosunku do tej firmy formy pozorowania zwolnienia poprzez podawanie się za organizacje pozarządową nie przynosząca zysku, co w sposób również kategoryczny czyniło wynik przetargu nieuprawnionym.

Ani też do pisma RPO wykazującego urojone ilości  niby realizowanych świadczeń przez ASS.

Poza tym dyrekcja OPS doprowadziła do wyrzucenia do kosza istotnych elementów przetargu w postaci moich licznych  sprzeciwów  do wyboru ASS czym się nawet chwaliła i  jest stosowne na tą okoliczność  nagranie…wiec paść powinno ze strony Prezydenta pytanie do dyr Ewy Wąsik…Czy mówiła Pani …JESZCZE NIKT Z NAMI. NIE  WYGRAŁ I że Będziemy się boksować…na tych wyjaśnienia powinna być oparta decyzja Prezydenta o zwolnieniu dyrektor w kontekście ustawionego pod ASS przetargu.

Niepełny obraz przebiegu przetargu na 2mln zł pozbawiony istotnych dokumentów przemawiających na niekorzyść zmówionych  stron OPS-ASS  sprzyjał celowo błędnemu opisowi przebiegu przetargu przeprowadzonemu przez inspektora  Łaczyńskiego do  którego  również wobec  istnienia istotnych okoliczności budującej świadomość przebiegu nie zostałem w żadnej mierze dopuszczony. Brak jest tam najmniejszej nawet wzmianki , że uczestnicy przetargu zostali wysłuchani na okoliczność podnoszonych zarzutów . Dokonano tego w celu zawarcia w protokole zafałszowanych danych co do udzielanej a bardziej udawanej pomocy w  niewspółmiernie do możliwości ASS wysokości , na co są jasne i wyraźne dokumenty.( opis ceny obiadu 6 przy wyraźnym wskazaniu z innego dokumentu że 7 oraz skala przepływu opis rzekomo 770 obiadów a tak naprawdę z innej dokumentacji wynika że 1200 dziennie ( w trzech ciasnych pomieszczeniach) przy nie świadczeniu pracy sobotę i niedziele przez ASS  a przepływ środków mimo to był regularnie „ realizowany”). Co charakterystyczne dyr. Brzózka i Zwierz  w tym samym czasie odnotowywały cenę obiadu na Pradze południe w wysokości 3,8 ( jak może być tak ogromna przepaść w stawce 3,8 a 7) dla ASS na co wskazują stosowne dokumentacje w Biuletynie Zamówień Publicznych  co też jest  chytrym wykorzystującym pasożytniczą strategię zwodzeniem zewnetrznego odbiorcy  …obecnie dokonania na styku  ASS-OPS stały się obiektem  ciekawych piosenek DUa liPA Houdini…oraz Lady Gaga ABRACADABRA…co jest symptomatycznym ich wyróżnikiem.

Czy Prezydent Trzaskowski wraz z Yojsefem z ASS jest współczesnym Houdinim nucącym i nęcącym w takt  Abracadabra…z kategorii Dance or Death…

https://m.youtube.com/watch?v=vBynw9Isr28

https://m.youtube.com/watch?v=suAR1PYFNYA

Ustawianie kolejnych przetargów pod ASS było tylko kontynuacją chęci zawłaszczania poprzez  głęboko skrywane ramię czyli ASS łatwych do zagarnięcia w hermetycznym gronie środków a ja stałem się tej zachłanności mimowolną ofiarą stojąc na drodze do opanowania  kolejnych 2 mln stąd determinacja w ukazaniu mechanizmów aneksji środków w skali całej Polski.

Nieodparta chęć Skrywania tych okoliczności jest pra przyczyną szczególnego zaparcia wszystkich przed  wymaganym powrotem do PROBLEMU i wykazaniem ogromnej zmowy organizatorów ponoć społecznej będących powielanym stemplem , tak dyrekcje OPS czyli Ewa Wąsik i inni  jak i Bożenna i Lech Kościelak  wszyscy z pieczęciami IRSS Cwajgenszaft. Czyli Joanny Staregi Piasek byłej minister z art. Zbyt długo trzymaliśmy Tuska w terminie. Zamknięty krąg wystawiany do drenowania finansów samorządów w celu zbliżonym do hołdowanie celom  Keren hASSejod przez ZBIERACZY jak opisywała to Gazeta z 1931 roku KEREN HAJESOD.

Zachodzi  uzasadniona obawa że tak naprawdę dyrekcje OPS są niejako pasem transmisyjnym do przepływu wielokrotnie zawyżanych kosztów pomocy tak jak tu

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/dyrektor-mops-w-lodzi-zwolniona/n8lkhc6

Tak jak widać w razie wpadki dyrektor OPS może liczyć na błyskawiczną reakcje odcinającą poparcie  Prezydenta i wzmiankę MUSI ODEJŚĆ więc gołosłowne twierdzenia o braku ingerencji Prezydenta szczególnie w obliczu braku odpowiedzi dyr OPS na pisma wprost do niej kierowane należy włożyć między bajki…jak widać jest to wielki ogólnopolski konglomerat interesu pilnowany na szczeblu centralnym. Schemat realizacji rozbudowanych świadczeń gdzie i kursy doszkalające są nimi  , daje wiele możliwości zwielokrotnienia dochodów przynależnych kaście  zorientowanych w niuansach służby w szczególności poświadczania  rozdysponowywania na wyrost środków . Jest to zjawisko na tyle powszechne ze aż dziw że nie chcą się nim  interesować adekwatne służby obawiając się widocznie ingerencji politycznej .

Jak i tu.

https://kostrzynnadodra.naszemiasto.pl/cztery-urzedniczki-z-ops-w-kostrzynie-nad-odra-kradly/ar/c3-8702615

Jak i w wielu miejscach….stad wystosowany wymóg wprowadzenia cyfrowego nadzoru nad realizacjami świadczeń w czasie rzeczywistym który nie jest w smak obecnemu prezydentowi Warszawy oraz  tym bardziej nie wzbudza entuzjazmu wśród organizatorów ponoć społecznej.

https://bo.um.warszawa.pl/processes/na-rok-2026/f/13/projects/31658

A wszystko to przy aplauzie radnych popierających uchwały takie jak ta zabraniająca rozliczenia z ogromnej ponad progowej współpracy na styku ASS OPS z przepływami za „realizacje” tak naprawdę nie realizowane których potencjał wzrósł w głowach  organizatorów których  antenatami kiedyś byli Alice Salomon , Emil Munsterberg , Janette Schwerin , Levi- Rathenau i inni….Stąd też ośla upartość w zaprzeczaniu gdy ASS jak GOLDEN ASS to jak wiadomo osioł czczony w tamtej kulturze z racji wjazdu Salomona do Świątyni na koronację na nim…ASS to również skrót od  Alice Salomon Schule podobnej szkoły jak u Joanny Staregi Piasek IRSS Instytut Rozwoju Służb Społecznych dwukrotnie negatywnie zrecenzowany przez NIK między innymi za nieważność powołania.

Tak w sposób celowo usystematyzowany i w niewłaściwą stronę nakierowany przebieg kontroli bez możliwości wypowiedzenia się co do  istotnych okoliczności będących meritum problemu  burzy  jakąkolwiek poprawność  wniosków pokontrolnych sprzyjając błędnemu odbiorowi zafałszowanych  wyników .  Oczywistości tego skonstatowania  przeczy wywód obecny w uzasadnieniu uchwały kierując odbiorcę w celowo mylnym kierunku przywołując nawet okoliczności nie mające miejsca jak np.to że problemem do którego odnosiła się dyr Wyrwicka z MPiPS były obiady i przetarg skoro będąc też uczestniczką spotkania  założycielskiego w Charzykowy wraz z Kuroniem i Joanna Staręgą Piasek i innymi oficjelami typu Ogonowski i inni stoi niejako na straży teoretycznej poprawności realizacji choć sprawa w głównej mierze dotyczyła usług opiekuńczych w Śródmieściu  na które od podopiecznych skargi co do jakości świadczeń  otrzymywał stałe radny Śródmieścia  Paweł Puławski który w swych wypowiedziach  używał  określenia  kliki OPS  przez co pełen  wzburzenia list otrzymałem od niego i należało interweniować w Ministerstwie.

Więc uzasadnienie uchwały również opiera się  na mylnych przesłankach wygodnych  piszącemu.

Usługi opiekuńcze być może należały będą się wielu z nas WIĘC  wypada w sposób odpowiedzialny podejść do zagadnienia wyjaśnienia jakie interesy reprezentuje  ASS skoro już został skazany w głośnej sprawie korupcyjnej na Żoliborzu.

https://www.zw.com.pl/artykul/653825.html

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,95190,9403370,korupcja-w-ops-zatrwazajace-wyniki-kontroli.html

Przemożna siła prowadząca do koncepcyjnego wydatkowania z równoczesnym przynależnym inicjatorom konceptu z Charzykowy ,   odzyskiwaniem   olbrzymich środków tak jak widać to na wielu przykładach prowadzi  do poszukiwania  wektorów służby powiązanych ideowo z dysponentem środków co prowadzi do zadzierzgnięcia   daleko idącej zmowy prowadzącej do ograniczania konkurencji poprzez ustawiane jak to niejednokrotnie widzieliśmy przetargi pod ASS. Dlatego zaobserwować można obecnie tak symptomatyczny opór materii podobny do przykładu Racheli Liberman w związku z HEWRĄ Tzvi (Cwi)  Migdal ( część opisu w art. Napoleon ze Smoczej) Warszawskiego Towarzystwa Wzajemnej Pomocy …

Jest to realny powód dla którego istnieje tak ukierunkowana dążność do nie podejmowania tak istotnego z punktu widzenia interesów społecznych tematu co do której ustawicznie podejmowane są próby administracyjnej ignorancji ... Obrona z punktu widzenia rady tak prozaicznego geszeftu jest w ich odczuciu niezbędnym buforem bezpieczeństwa uruchamianym w razie wpadki.

Udawana od założenia ASS w 1992 roku forma jako organizacji pozarządowej  występująca w licznych dokumentach i niemożność powierzania ASS zadań zgodnie z art 25 ustawy o pomocy społecznej  z 2004 ,  dodatkowo abstrahują  od jej udziału w realizacjach świadczeń  należnych podopiecznym o czym wspomina prof.Ryszard Szarfenberg i inni.

Fakt zasiadania  krewnych Damroki Koscielak córki założyciela ASS Lecha w strukturach Prokuratorii Generalnej i innych urzędach skłania do przeświadczenia o dużych możliwościach układu w kolejnym pozorowaniu poprawności przebiegu działaności ASS.

Z racji tego ze środowisko pomocy społecznej  jak i jego otoczenie w tym powiązana Prokuratura  jest w wyjątkowy sposób skonsolidowane , scementowane jednakowym prowadzeniem polityki  i wzajemnie się wspierają     ( nawet radny Puławski w swej skardze pisał ze nic nie może zrobić) dlatego też  dyr OPS Ewa Wąsik mogła sobie pozwolić na zwierzenia w firmie grożenia  …jeszcze nikt z nami jeszcze  nie wygrał …co jest przejawem wyjątkowej buty i arogancji oraz hucpy pod HUPĄ.i z tego powodu tez została nakłoniona przez Prezydenta  do odejścia czemu zaprzecza Rada w  swojej Uchwale.

Prosta matematyczna zasada proporcjonalności w połączeniu z rachunkiem prawdopodobieństwa jako  nie uczone i nie wymagane w IRSS wyłączają  twierdzenie organu i powiązanych struktur o poprawności realizacyjnej na przestrzeni współpracy OPS z ASS przywołując stwierdzenie że interes Bogini OPS żymskiej  żony Saturna stawiany był zawsze na pierwszym miejscu bez oglądania się na interes publiczny.

Obecna w załączniku do uchwały deklaracja o samodzielnym bez pomocy Prezydenta  odejście Ewy wąsik ze stanowiska jest scenariuszem na wyrost nie popartym należnym wysłuchaniem Prezydenta w tym względzie.

Co ciekawe  organizatorzy przedsięwzięcia nie podjęli  się  skonfrontowania    zarzutów względem  ASS i Ewy Wąsik  z  obstawą… chcąc uniknąć kompromitacji a powtarza się nieustannie gołosłowne sformułowania  odbiegające od rzeczywistości o rzekomej poprawności przebiegu przetargu…czy jest choć jedno pismo typu wyjaśnienie sytuacji pomiędzy Prezydentem a bezpośrednio podległą mu  Ewą Wąsik obrazujące chęć wyjaśnienia wstydliwych zaszłości i teraźniejszości …? Jak wiadomo każdy szanujący się Prezydent wymógł by bezpośrednie wyjaśnienia od będącej w związku zależności pracownicy.

Dlatego tak powziętą  uchwale należy uznać za uchwalona z istotnym naruszeniem podstawowych kanonów prawnych i ją odrzucić.

QP ASS

Co ciekawe ani Burmistrz ani Vice Burmistrz  ani Rada nie podążają w stronę  rzetelnej analizy posiadanych dokumentów i publicznego opisu ich treści tylko swoim zachowaniem zmierzają do NIE ROZPATRYWANIA  PROBLEMU UNIKANIA WNIKANIA szczególnie widać to było na ostatniej komisji pomocy społecznej gdzie Zarząd unikał zadawania pytań polegając widocznie w pełni na powziętych z góry założeniach.

Zatem na wyrost deklarowana w Uchwale  wnikliwość rozpatrzenia  wynika zapewne z ASSekuranckiej postawy na sesji Komisji Pomocy Społecznej i Bezpieczeństwa w dniu 10 marca 2025 gdzie Zarząd będąc  obecny na łączach nie przejawiał  w ogóle zainteresowania przebiegiem PROBLEMU ASS widocznie znając jej uniki zrecenzowane  w wyniku interpelacji radnego …… co mogło by tylko zakłócić przyjęte z góry rozpatrzenie sprawy…

Pewność siebie głównych aktorów uwikłanych w problematykę ASS typu Joanna Starega Piasek Lech Józef Koscielak założyciel ASS z żona Bożenną niczym Eli Cohen z opisu

https://www.onet.pl/styl-zycia/ciekawostkihistorycznepl/eli-cohen-superszpieg-mosadu/c5wzkfy,30bc1058

Są zbyt pewni siebie w sytuacji gdy pewność siebie w tak wnikliwie zinfiltrowanej  tematyce nie popłaca….

Aktualizacje
Piotr Obrębski
20.07.2025
Sukces kolejny ....Administracja Prezydenta Warszawy w wyniku nacisków zobowiazała się wprowadzić cyfrowe karty opiekunki by ukrócić ogromną modyfikowalność skali rzekomych realizacji świadczeń ex-post... Zapowiedź ogromnych zmian w ponoć społeczna....czASS rzeczywisty poswiadczania swiadczeń....to zero środkow dla czASSka... Podobny schemat jak w wArSSzawue czASSja tylko jedynie 7 mln....ile zdefraudoeano w Stolicy. https://www.fakt.pl/wydarzenia/tak-zniknely-miliony-z-ops-w-kostrzynie-zamiast-pomagac-kradly/z65rksv
Zdjęcie aktualizacji
Wybierz kwotę
Bezpieczne płatności on-line
Wpłaty
Piotr Obrebski
 
70,00 zł
Piotr Obrebski
 
70,00 zł
Wpłać na zbiórkę Zgłoś nadużycie, jeśli uważasz, że zbiórka zawiera niedozwolone treści.
60,00 zł z 1 000 000,00 zł
Wpłaciła już 1 osoba
Udostępniły już 3 osoby
Piotr Obrębski
Organizator zbiórki
Wspieramy Ciebie na każdym kroku
Razem możemy zrobić więcej
Zobacz, jak łatwo możesz
stworzyć zbiórkę

Przykra sytuacja losowa? Nagła choroba? Chęć spełnienia upragnionych marzeń? Niezależnie od tego, na co zbierasz fundusze, cel jest w zasięgu Twoich rąk! Wystarczy wykonać kilka prostych kroków, aby przybliżyć się do jego realizacji. Na Szczytnym Celu w zaledwie kilka chwil zarejestrujesz swoje konto jako osoba prywatna lub organizacja i od tego momentu możesz rozpocząć zakładanie swojej zbiórki. To naprawdę proste. Sprawdź sam!

Wsparcie - Szczytny Cel
Zacznij zbierać pieniądze, wykorzystuj możliwości

Założenie zbiórki to dopiero początek drogi do Twojego wymarzonego celu. Aby odniosła ona sukces, musisz podzielić się tą informacją ze światem. Dzięki opcjom szybkiego udostępniania możesz dotrzeć do mnóstwa osób za pośrednictwem Facebooka, Twittera, WhatsAppa, Messengera, Instagrama i wielu innych kanałów. Możesz również ustawić swój unikalny, prosty do zapamiętania link do zbiórki i wysłać go znajomym. Rozwiązań, aby osiągnąć swój cel, jest naprawdę wiele, wystarczy jedynie wykorzystać je w odpowiedni sposób.

Wsparcie - Szczytny Cel
Poczuj naszą opiekę i wsparcie w trudnych chwilach

Indywidualny Opiekun Twojej zbiórki również będzie czuwał nad jej przebiegiem. Jeżeli poczujesz, że zbiórka stoi w miejscu, a podjęte działania nie przekładają się na efekty – napisz! Wyznaczony Opiekun jest właśnie po to, aby nieść wsparcie i udzielać praktycznych wskazówek, które przybliżą Cię do realizacji celu. Przeanalizujemy Twoją zbiórkę i wyciągniemy wnioski. Czasami lekka modyfikacja treści lub zdjęć wystarczy, aby zdecydowanie ruszyć do przodu.

Wsparcie - Szczytny Cel
Do dzieła!
Stwórz swoją zbiórkę za darmo!
Załóż zbiórkę - za darmo