PROSIMY UDOSTĘPNIAĆ WŚRÓD ZNAJOMYCH ...
WIELKOŚĆ zebranych środków pozwoli wykazać niezbędność wprowadzenia istotnych unormowań w tą tak ważną dziedzinę życia społecznego.
Trwają zmagania przedwyborcze ..
Kandydaci przerzucają się argumentami na zasadzie kto więcej NARODOWI obieca…
Sondażownie na przekór sobie odmalowywują nastroje społeczne …przetasowując kandydatów .
A w Warszawie identyczne HASŁO jak swego czASSu w Łodzi związane z dyrektor MOPS ...czASSk musi odejść...
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/dyrektor-mops-w-lodzi-zwolniona/n8lkhc6
Prezydent Trzaskowski posiada pełną świadomość niestosowności sytuacji w której się znalazł poprzez obronę KARTELU SOCJALNEGO zaangażowanego w wyprowadzanie z systemu pomocy społecznej olbrzymich sum. DLATEGO MUSI ODEJŚĆ i dać rządzić tym którzy wprowadzą w czyn właściwe unormowania zapewniające niezbędny NADZÓR niezależny od środowiska organizatorów pomocy społecznej.
Warszawa jak również cała Polska powinna zastanowić się ....Komu tak naprawdę SŁUŻY nadproduktywność usług SOCJALNYCH ….i związane z tym otumanianie społeczeństwa... jak olbrzymie środki krążą na zasadzie jedynie podpisu pomiędzy rozumiejącymi się doskonale organizatorami pomocy społecznej. Co ludzie ci zawsze bez względu na wszystko prący do geszeftu maja z tak sformatowanej pomocy .
Zmiany będące pokłosiem tego opisu maja za zadanie diametralne przeobrażenia w realizacji usług i odsunięcie osób skomoromitowanych od jakiejkolwiek współpracy w organizacji tychże usług będących tak naprawdę zakamuflowanym sposobem na redystrybucję do własnych kieszeni olbrzymich środków.
A tymczasem w zakamarkach decyzyjnych gabinetów próbuje się za wszelka cenę przesunąć wyjaśnienie korupcyjnych uwarunkowań jednej z dyrektorek bezpośrednio podległych Prezydentowi Trzaskowskiemu Ewy Wąsik zawiadujących do niedawna Osrodkim pomocy społecznej na Mokotowie…poprzez która w zadziwiających okolicznościach przeszły ogromne środki a podopieczni tej jednostki zupełnie nie mieli z tego żadnych wymiernych korzyści…
Czy taki sam schemat nie miał miejsca w przypadku innych ośrodków z którymi też współpracowała Agencja Służby Społecznej w Skrócie ASS i jak funkcjonował ten wektor wyprowadzania nie służby a środków do właściwych kieszeni….czASS pokaże,.
Jak bardzo Prezydent uwikłany jest w podejrzane okoliczności sprzyjające bezproblemowemu odejściu Ewy W.
Już Burmistrz Mokotowa Miastowski wskazywał radnym na sesji rady w dniu 10.12.2024 w 2 godzinie i 5 minucie nagrania https://tiny.pl/xhrbtb_g że tak naprawdę pracują w „ pewnym” SYSTEMIE…SYSTEMA…i uczulał by wprost zwracać się do niego i Zarządu na konsultacje z wszelkimi nieprzewidzianymi problemami ….NIE DAJ BOŻE…(JAHWE)
ASS Jak najbardziej jest takim problemem którego strzegą wszystkie podległe władzy ogniwa a nawet organa…
Bo jak można nie uznać ASS za problem dla obecnej władzy gdy funkcjonuje bez jakichkolwiek przeszkód od 1992 roku i na tej przestrzeni po cichu przetransferowano przez nią serki milionów złotych bezproduktywnie , tylko na zasadzie tajnych zapisów i przelewów…
Wystarczy spojrzeć na skale realizacji świadczeń w pewnym przedziale czasowym by dostrzec ogromne dysproporcje w wykazywanych realizacjach…
Tak Burmistrz wraz ze swoim Zarządem jak również i radni ze wszystkich opcji zasiadający w teoretycznie kontrolnym organie władzy mają pełną świadomość niepoprawności sytuacji związanej z ASS … ale przemożna siła zależności blokuje im wszelkie formy działania w kierunku wyjaśnienia tych karygodnych okoliczności ..zachodzi pytanie czy mieszkańcy takich radnych wybierali i czy liczyli się ze świadomością że tak naprawdę radni w obliczu PROBLEMU są zupełnie bezradni nieskorzy do wyrażania jakichkowiek opinii i podjęcia jakichkolwiek działań …i oglądają się na wskazanie palca z góry…czy na tym powinna polegać ta służba ..tak jak służba ASS. Jak widać żadne argumenty do nich nie trafiają i są nadzwyczaj bierni niemalże skonfundowani tym że miały miejsce tak duże nieprawidłowości wprost pod ich nosem…choć oni to już dawno powinni to dostrzec a z dziwnych powodów nie byli tym w ogóle zainteresowani. Już raz w 2013 roku mieli możliwość uchwycenia problemu ASS na gorącym uczynku …korupcji…cofnęli się słuchając widocznie wskazań płynących z góry..zamieciono wówczas sprawę pod dywan ale sprawa niestety wróciła ze zwielokrotnioną siłą… komu wówczas tak zależało by sprawę wyciszyć..kto czerpie z nieświadomości społecznej największe korzyści…Adam Michnik zawsze powtarzał ze naszym narodem łatwo da się rządzić…jaka jest przynależność , haplogrupa byłej minister z artykułu Zbyt długo trzymaliśmy Tuska w terminie…która jak wspomina w artykule dostała pół ministerstwa od Krystyny Sienkiewicz z domu Rosenberg…i której konstytucjonalista prof. Jerzy Regulski. zabronił zbliżać się z ołówkiem do jego ustawy o samorządzie gminnym…
Niezachwiane niczym przekonanie o nienaruszalności interesów w samorzadzie i OPS dyrektorka Ewa W buńczucznie określająca swoje możliwości słowami Jeszcze nikt z NAMI nie wygrał ….wywodzi zapewne z przekonania o wyjątkowej ochronie pozwalającej na pełna swobodę w wyrafinowanym wyprowadzaniu poprzez ASS naturalnego i swoistego dyfuzora , nadproduktywnych płatności za nigdy nie realizowane świadczenia społeczne.
Pewność siebie dyr Ewy W. poparta jest jak wiadomo w takich przypadkach świadomością ochrony przez potężnych protektorów w osobach bezpośrednio nią sterujących jak Prezydent oraz Prokuratura w razie niedopilnowania pilnie strzeżonych tajemnic związanych z ASS.
Pewność siebie aparatu socjalnego widać również po braku realizacji zaleceń pokontrolnych NIK w kwestii następczej legalizacji Instytutu Rozwoju Służb Społecznych
Obecnie cała administracja usilnie pracuje nad tym by kwestie wyjaśnienia PROBLEMU w tym Ewy W . przesunąć na okres po wyborczy choć pisemnie zobowiązali się sprawę wyjaśnić do końca marca 2025.
Syndrom FORKID strzegących zazdrośnie jedynego dobra jakie mają do podziału sprawia , że Prezydent ma czego się obawiać.
Świadczy to o wyjątkowej świadomości tak Burmistrza jak i Prezydenta o karygodnych zaniedbaniach skutkujących ogromnymi nieprawidłowościami w sferze powierzania realizacji świadczeń społecznych
.
Jak wiadomo Prezydenta obowiązuje ustawa o cyfryzacji w kwestii poświadczania realizacji zadań publicznych tak z 2005 jak i z 2024
Która wyraźnie wymaga by realizacje zadań publicznych objąć stosownym , nadzorem pozwalającym w obiektywny a nie kreatywny sposób wykazywać prawdziwą a nie wydumana skalę realizacji. Zapis obecny w ustawie o pomocy społecznej na pierwszym miejscu sytuuje wykonawstwo przez sam ośrodek stosownych świadczeń bez uciekania się do podstawionych firm zewnętrznych typu ASS a aby wyprzeć się z obowiązku cyfrowego raportowania w czasie rzeczywistym , głowy stworzone do koncepcyjnego myślenia uknuły chytry plan ominięcia wytycznych i „ zawierzyły” realizacje firmom zewnętrznym w całej niemal Polsce ze skutkiem łatwym do przewidzenia.
Niepojęte jak Prezydent Warszawy wpierw Hanna Gronkiewicz Waltz która dopiero po „wskazówkach” NIK przystąpiła do wprowadzania minimalnych czysto standardów w sferę realizacji świadczeń
https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/zarzadzenie-dotyczace-standardow-uslug-opiekunczych-podpisane-
tak teraz Rafał Kazimierz od sławetnej dzielnicy KAZIMIERZA W Krakowie Trzaskowski Stara się bronić interesów swojej grupy interesu opierając się pomimo jasnego ustawowego wymogu o cyfryzacji…opierając się na wygodnych ze zrozumiałego względu papierowych poświadczeniach realizacji….jak bardzo środowisku zależy by robiąc kosmetyczne zmiany w gruncie rzeczy pozostać przy starych wygodnych schematach za które to rozwiązania zmuszony był do opuszczenia Monachium prekursor pracy socjalnej w Niemczech niejaki Emil Munsterberg.gdy rajcom miejskim nie spodobało się nadproduktywmosc „licznej” grupy 1100 opiekunek o czym wspomina artykuł z Bundes Archiv.
NIK pisze
Brak standaryzacji w rzeczywistości ograniczał skuteczne prowadzenie nadzoru nad prawidłowością i jakością świadczonych usług. W rezultacie nie kontrolowano faktycznego zakresu zrealizowanych usług, a kontrola dla celów rozliczeń finansowych sprowadzała się jedynie do weryfikacji kart pracy opiekunów i ustalenia liczby zrealizowanych godzin. Przeprowadzane przez OPS kontrole i wizyty monitorujące miały więc charakter formalny. Pracownicy socjalni z reguły nie stwierdzali nieprawidłowości i niedociągnięć , co stoi w sprzeczności z opiniami niemal 70% seniorów uczestniczących w anonimowym badaniu ankietowym, według których otrzymywane wsparcie bywało niezadawalające. W trzech skontrolowanych gminach nie prowadzono żadnego nadzoru nad realizowanymi usługami opiekuńczymi w miejscu zamieszkania….
ORAZ ….
Kontrola nad świadczeniem usług opiekuńczych polegała w zasadzie na weryfikacji kart pracy opiekunów i liczby zrealizowanych godzin. Nie sprawdzano natomiast, czy usługi faktycznie były świadczone. Wprawdzie prawie wszystkie OPS przeprowadzały kontrole i wizyty monitorujące u podopiecznych , lecz miały one charakter jedynie formalny …
Określonej grupie interesu organizacja poświadczania rzekomych realizacji na papierze ewidentnie służy…gdy nie chcą poddać się obowiązkowi cyfryzacji…organizatorzy pomocy społecznej wiedza co robią a tym bardzie Prezydent trzymając się w swoich Zarządzeniach utartych schematów…wypracowanych przez hermetyczne rozumiejące się zespoły podstawiane do fingowania realizacji poprzez podmioty typu Agencja o których przy próbie nowelizacji ustawy uops pisała dyr MPiPS Krystyna Wyrwicka
Częste powtarzane przez NIK określenie FORMALNY w wystąpieniu pokontrolnym
https://www.nik.gov.pl/plik/id,17440,vp,20012.pdf
co do sposobu nadzoru nad realizacjami usług opiekuńczych przekładało się wprost na całkowity brak nadzoru który i obecnie Prezydent Warszawy stara się wszelkimi możliwymi sposobami pominąć sprzyjając tym samym ukształtowanej we własnym środowisku ASS która od dawna generuje dla wtajemniczonych określone profity bazując na sprawdzonych koncepcjach „ poświadczeń” Środowisko organizatorów pomocy społecznej w jednym z projektów sygnalizuje totalną niechęć do rozwiązań cyfrowych nakładających na nich istotne ograniczenia w koncepcji irracjonalnego poświadczania hipotetycznych realizacji..
Jak widać Prezydent w żaden sposób nie sprostał zadaniu narzucenia obiektywnej rzetelności w swoim Zarządzeniu nr 1517/2024 z 6 września 2024 GP-OR.005.1517.2024 zmieniającego Zarządzenie 1710/2017 z 30 października 2017 przychylając się do dotychczasowej praktyki polityki niegospodarności i to pomimo tego ze posiadał wiedzę o korupcyjnym schemacie poświadczania rzekomej realizacji świadczeń. Jak widać z opisu NIK opieranie się o poświadczanie pracowników ośrodka które w 70% są mylne nie jest tym samym co cyfrowy w czasie rzeczywistym nadzór a upartość Prezydenta do niczego nie zmierza , jedynie co , to do kontynuacji niewłaściwych praktyk…a o praktykach wspominał prof. Ryszard Szarfenberg jako o swoistym ewenemencie .
Prezydent uparcie obstaje przy papierowych poświadczeniach z tego powodu że jest świadomy tego że ten rodzaj poświadczeń jest najbardziej podatny na końcowe manipulacje w zaufanym gronie organizatorów pomocy społecznej i są nie do uchwycenia przez żadne czynniki zewnętrzne o charakterze kontrolnym gdyż poświadczać będą osoby które są wprost zależne finansowo od dyrektor OPS i i tak wszelka fikcja w tym zakresie przejdzie nie zauważona. A o to w tej zabawie w kotka i myszkę chodzi. Grupa interesu już doskonale wie jak się zorganizować by nieustannie czerpać z możliwości które daje im przemożne i niczym nie skrępowane dysponowanie ogromnymi środkami . Wyzyskiwana jest w tym procederze psychologia i socjologia zależności w relacjach pracodawca dyrekcja Prezydent - Dyrekcja OPS a pracownik socjalny przymuszany do określonych zachowań i poświadczeń. Ucyfrowienia świadczeń nie da się przymusić do określonych zachowań choć można je w umiejętny sposób sprofilować…ale algorytm musi być podany i zawiadywany przez niezależnych dysponentów.
Zapewne Prezydent Trzaskowski bardziej jest skonfundowany tym ze ktoś ośmiela się mu wykazywać istotne zaniedbania w ułomnym lokowaniu prawa prowadzącego wprost do przestępstw niegospodarności Niż tym że w jego otoczeniu i za jego świadomą aprobatą rozgrywają się sceny wprost prowadzące do zawłaszczania ogromnych środków publicznych.
Ten Prezydent tego nie jest w stanie jednak zrozumieć i dlatego na najwyższy urząd w Państwie się nie nadaje.
Jak z dotychczasowej praktyki wynika nic nie jest w stanie równie skutecznie zadziałać jak realna kontrola NIK której bezpośrednim wynikiem było sławne Zarządzenie Hanny Gronkiewicz Waltz której podpis wprowadził minimalne podwaliny pod ustandaryzowanie usług socjalnych w Warszawie które do tej pory zupełnie pozbawione były należnych obwarowań prawnych…ale jak to zwykle bywa zostawiona była celowo otwarta „ mała furtka” dla kontynuacji dotychczasowych realizacji w postaci braku wymogu cyfrowego nadzoru w czasie rzeczywistym co zupełnie wykazało by rzeczywistą a nie hipotetyczna skale realizacji w zaufanym gronie.
https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/zarzadzenie-dotyczace-standardow-uslug-opiekunczych-podpisane-
Podkreślić wypada że zarządzenie to ani kolejne z września 2024 Prezydenta Trzaskowskiego roku nie przewiduje odzwierciedlenia w czasie rzeczywistym realnych ilości jak i zakresu świadczonych zadań czym daje się środowisku zaangażowanemu w organizacje możliwość wygodnego podrasowywania danych tak jak miało to miejsce w protokole kontrolnym inspektora Łączyńskiego z BKiA m.st.Warszawy i co było przedmiotem niszczenia dokumentów przez zgrany zespół MOPS w Łodzi podczas kontroli CBA gdzie doszło do konieczności zwrotu 21 mln
https://lodz.naszemiasto.pl/mops-musi-oddac-21-mln-zlotych/ar/c1-1749179
https://naszemiasto.pl/lodzi-musi-zwrocic-13-mln-zl-dotacji-dla-dps/ar/c1-81621
Należy zauważyć , że jak wskazuje to powyższy link kierujący do artykułu WSPARCIE do tej pory usługi opiekuńcze organizowane dla niesamodzielnych mieszkańców miasta nie posiadały stosownego usystematyzowania ( kontrola NIK dopiero wymogła zmiany) więc panowała zupełna , nieograniczona minimalnym nawet wymogiem i sprzyjająca wyprowadzaniu środków na zewnątrz dowolność. Obecnie poprzez określenie (karty wzoru podpisów ) Prezydent opowiada się znów za kontynuacją zamąconych realizacji ( w mętnej widzie wiadomo ryby się najlepiej łowi) a powinien być przewidziany terminal i karty podopiecznego . Jak z tego wynika Prezydent nie uczynił nic by stworzyć ramy nadzoru choć wprost obowiązuje go zapis o obowiązku cyfryzacji zadań publicznych z 17 lutego 2005 o informatyzacji podmiotów realizujących ZADANIA PUBLICZNE.Dz.U. 2024.1557 oraz
Dz.U. 2005 nr 64 poz. 565
JEST TO jak widać wyższa forma pomysłu na łatwą kasę nie wymagająca żadnych nakładów niż w przypadku pomysłu Cwi Migdal zwanego Warszawskim Towarzystwem Wzajemnej Pomocy ale tak jak tam oparty zamysł jest na niezwykłym zaufaniu w gronie potomków diaspory co śmiało nazwać można KARTELEM SOCJALNYM.
Należy zauważyć ze wszelkie papierowe nakładanie zobowiązań na ta grupę interesu są i tak nie skuteczne i skazane ma porażkę gdyż od wieków grupa ta ZAWSZE znajdowała furtkę pozwalająca jej łamać wszelkie nakładane na nią ograniczenia tak jak kiedyś z zakazem osiedlania się w Warszawie i innych miastach Privilegium de non tolerandis Judaeis .
Dlatego tak podstawowy jest wymóg niezależnie od środowiska stosowanego nadzoru wykazującego w czasie rzeczywistym wszelkie działania zmierzające ku poprawie dobrostanu podopiecznych i związanego z tym właściwym wydatkowaniem środków .
Jak istotne dla ICH sposobu realizacji geszeftu są te WYBORY….nie muszę chyba o tym mówić…i ocena MAMZERA Okrągłego Stołu czyli OPS wg łagodniejszych słów Joanny Staręgi Piasek z domu Cwajgenszaft
Jak wiadomo budowanie przez grupę interesu narracji dobrego wuja dbającego o gojów sprzyja polityce odrętwienia i samozadowolenia umożliwiając wydatne wyzyskiwanie złudzeń jak w tym przypadku.
Już nawet Rzecznik Praw Obywatelskich Trociuk w jednym z pism zwraca uwagę na konieczność podjęcia starań i nadzoru w kierunku realnego monitoringu usług opiekuńczych ze strony Państwa , które tą problematykę z dziwnych względów zupełnie pomija zapewne w konkretnym celu…zwarzywszy na szybkie zamykanie po kontroli NIK jednostki budżetowej MPiPS IRSS Instytutu Rozwoju Służb Społecznych i korespondencja z HIRSZ .Co znamienne to to że uprzedni model realizacji polegający na wykazywaniu ogromnej liczbie godzin udawanych świadczeń z minimalną wyceną za godzinę świadczenia gdzie nikt ani nic nie pilnowało pomysłowości rozpisujących ( przy wykonawstwie udawanych organizacji pozarządowych typu ASS ) zastąpiono odważnie i chytrze modelem gdzie ogromnie podwyższono wycenę godziny zmniejszono skalę pustych godzin kosztem równoległego ponadstandardowego wzrostu ceny ( by ukryć tym samym nieprawidłowości) ale i tak widać brak realnego nadzoru w postaci rzeczywistego ucyfrowienia poświadczania czego powodem jest to że aktorzy i organizatorzy pomocy spod znaku złotej tabakiery ze złotą menorą , wykreowani przez IRSS pozostają mimo wszystko na dyrektorskich stanowiskach.
Koszt tak ogromnych roszad cenowych to zainteresowanie ze strony komercji usługami sprofilowanym dotąd pod spowinowaconą grupę interesu gdzie do tej pory nikt niczym co w założeniu nie przynosiło zysku …NIKT tak naprawdę się nie interesował… ( dobrze zorientowany ASS tylko wiedział gdzie leży zysk…) i dla dobra KIBUTZU był zawsze gotowy do służby….
Przyzwyczajenia nabyte w swojej wzajemnej kulturze bycia w izolowanym od otoczenia ghettcie narzuca określone zachowania i spaja w wyjątkowej pilnie strzeżonej wspólnocie interesu dlatego tak niebezpieczne jest poleganie na służbie i pomocy osób o takim światopoglądzie , których jedyną wykładnią istnienia jest przemożne posiadanie.
Jest to realny przykład na celowe lokowanie prawa w taki sposób by mogło być ono starannie wykorzystane przez powiązane grupy interesu za pomocą bezprawnych narzędzi typu ASS a na tym politykom najbardziej przecież zależy…
Nie dopuszczalne jest przecież by nos służył złotej tabakierze ze złotą menorą skoro funkcja tabakiery jest z goła odmienna i to ona powinna tak naprawdę służyć nosowi…
Wielce sugestywny obraz pasujący do obecnych okoliczności namalował kiedyś flamandzki malarz mASSjis i nazwał go równie wymownie .. MONDEKEN TOE…
Niewątpliwie ASS należy z całym szacunkiem traktować jako swoisty zwieracz potrzeb i dążności środowiska organizatorów pomocy społecznej oraz Keren hAjesSSod. Zbierającego datki na rozwój Israela stad słowo hajs…
Znając powyższe uwarunkowania należy sobie odpowiedzieć na zASSadnicze pytanie…Czemu Prezydent Warszawy uparcie broni wygodnych oligarchii socjalnej rozwiązań sprowadzających się do potwierdzania w formie mało czytelnego podpisu realizacji zadań zamiast wejść w obowiązek potwierdzania cyfrowego tak zakresu jak i czasu świadczenia …
WYMAGANE JEST BEZZWŁOCZNE PRZESŁUCHANIE RAFAŁA KAZIMIERZA TRZASSKOWSKIEGO NA OKOLICZNOŚCI PRZYWOŁANE W ZAWIADOMIENIU.
Z POWAŻANIEM PIOTR OBRĘBSKI
Projekt w Budżecie Obywatelskim m.st.Warszawy
https://bo.um.warszawa.pl/processes/na-rok-2026/f/13/projects/31658
w wyniku decyzji zespołu oceniającego nie uzyskał aprobaty dlatego też złożone zostało odwołanie poniższej treści....
W odpowiedzi do negatywnej oceny projektu CYFROWY NADZÓR W CZASIE RZECZYWISTYM NAD REALIZACJAMI ŚWIADCZEŃ SPOŁECZNYCH przyjdzie mi nie zgodzić się z decyzją zespołu oceniającego który przywołuje mający rzekomo mieć miejsce program o podobnie brzmiących założeniach z uwagi na to , że niedawno od dyr. CUS Marty Sadurskiej tytułem informacji publicznej wyszło pismo o rozpoczętych projektach Miasta odnoszących się do poruszanego zagadnienia , gdzie nie poinformowano zupełnie o wdrażanych założeniach przewidujących realny nadzór w czasie RZECZYWISTYM nad realizacjami świadczeń społecznych.
Jest to PROTOKÓŁ KOŃCOWY Z DIALOGU W SPRAWIE DOSTARCZANIA I WDROŻENIA PODSYSTEMU KOORDYNACJI I MONITORINGU USŁUG OPIEKUŃCZYCH W ŚRODOWISKU WRAZ Z USŁUGAMI POGWARANCYJNYMI W RAMACH WDROŻENIA SYSTEMU „ E-OPIEKA” z 10 lutego 2020
Przedstawiona informacja o programie z 2020 roku otrzymana od dyr Sadurskiej który do dziś to jest przez 5 lat nie został nawet wdrożony jest zaopatrzony w sugestię że Ośrodki wyjątkowo nieprzychylnie odnoszą się do tego typu wdrożeń zakładających generalnie cyfryzację a w tam prezentowanym przypadku wstępnie cyfryzację wywiadu środowiskowego .
Skoro zatem jeszcze niedawno dyr Sadurska nie powołała się na już istniejący program równoległy z największym zdziwieniem wypada zauważyć że został on pewnie wyciągnięty z socjalnego kapelusza niczym królik…z piosenki Abra Cadabra Lady Gaga w rytm piosenki Houdini…ASS .( Dua Lipa)
Załączam skan problemu z którym musieli się zmierzyć w innej przestrzeni radni gdzie również wyraźnie dostrzec można mankamenty braku rzeczywistego a nie udawanego nadzoru w czasie rzeczywistym.
https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,17961445,rozkladajace-sie-zwloki-uratowaly-jej-zycie-horror-w-domu-iwony.html
Jak wiadomo koncepcja ucyfrowienia świadczeń niezbędna jest do wprowadzenia na obszarze całego kraju ale program pilotażowy winien zostać wprowadzony na początku w Warszawie kończąc tym samym ukrywanie podstawionej przez praktyków pomocy społecznej AGENCJI mającej tak naprawdę za zadanie przemycić przy pomocy udawanych przetargów środki.
Prezydent Trzaskowski w swoim rozporządzeniu 1517/2024 z 6 września 2024 GP-OR.005.1517.2024 zmieniającym Zarządzenie Prezydent Hanny Gronkiewicz Waltz 1710/2017 z 30 października 2017 które wówczas było pierwsze w swoim rodzaju a wymuszone przez wystąpienie pokontrolne NIK , mimo posiadania pełnej wiedzy o korupcyjnych uwarunkowaniach współpracy Miasta z ASS Agencja Służby Społecznej w sposób wyjątkowo uparty dalej promuje i toleruje papierowe karty opiekunek gidząc się tym samym na iluzoryczny nadzór nad działaniem SYSTEMU.
Prezydent uparcie tkwi w utartych szkodliwych stereotypach przynoszących wymierną korzyść środowisku organizatorów pomocy społecznej i premiujących ASS.
https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/zarzadzenie-dotyczace-standardow-uslug-opiekunczych-podpisane-
https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/uslugi-opiekuncze-w-warszawie
Niezależny cyfrowy nadzór w czasie rzeczywistym posiada o wiele większy przymiot wiarygodności niż poświadczenie papierowe przez osobę wprost zależną od wypłaty z OPS która dodatkowo uzależniona jest wprost od podległości pod określoną strukturę władzy. Jest to znany fakt socjologiczny , że osoby zależne tu opiekunki i koordynatorki usług są tak naprawdę wygodną formą za którą skrywa się realna POTRZEBA ODZYSKANIA ŚRODKÓW .
Wypada podkreślić doniosłość tej inicjatywy jako sprzyjającej poprawie monitoringu w czasie rzeczywistym ugruntowującego właściwą realizację świadczeń tak by NIK nie był zmuszony pisać że Ośrodek nie sprawdzał czy świadczenia w zakontraktowanym czasie i zakresie w ogóle były realizowane czy też był to tylko swobodny przepływ pieniędzy pomiędzy zmówionymi stronami.
Prezydent podpisując ZARZĄDZENIE z września 2024 nie przewidujące właściwych tzn antykorupcyjnych unormowań dostrzega widocznie ogrom potencjału w wyprowadzaniu środków na dotychczasowych zasadach.
Sprzeciwia się tym samym realnej możliwości sprawowania wprost kontroli przez najbliższą rodzinę podopiecznego która mogła by w sposób wymierny w czasie rzeczywistym zapoznawać się z przebiegiem udzielanej pomocy i zgodnością zakontraktowanych godzin świadczeń z ich rzeczywistym wykonaniem na rzecz członka rodziny co przyczyniło by się do realnego polepszenia dobrostanu świadczeniobiorcy.
Lekarz zalecający usługi domowe również miałby bezpośredni i bieżący wgląd w historię udzielanych świadczeń i ich przebieg.
Nie udostępnianie bieżącego podglądu zakresu ani czasu realizacji stwarza daleko posunięte zagrożenie dla finansów samorządu a należy zauważyć że tak naprawdę związane z usługami przepływy służą zaspokajaniu przemożnej chęci posiadania organizatorów pomocy społecznej ( Keren hAyeSSod)
Blokowanie przez środowisko organizatorów pomocy społecznej rozwiązań zaprzepaszczających ich utarty do tej pory schemat działań przysparzających określone profity i chęć utrzymania dominującej pozycji nie może stać na przeszkodzie nowoczesnym uregulowaniom w tak ważnej społecznie dziedzinie świadczeń.
W związku z deklaracją informującą o zaawansowaniu prac nad projektem o identycznych parametrach WNIOSKUJĘ O PODANIE DO NIEGO STOSOWNEGO LINKU W CIĄGU TRZECH DNI.
Kolejna odsłona walki o prawa podopiecznych mających prawo do CYFROWEGO nadzoru realizacji świadczeń w czasie rzeczywistym.
odpowiedź na Uchwałę Rady
Wniosek o zniesienie naruszenia a w przypadku nie uwzględnienia wraz z wnioskiem o skierowanie do rozpatrzenia przez stosowny organ Sądu.
Stosownie do postanowienia wynikającego z art. 101 ust. 1 Ustawy o samorządzie gminnym.
Składam wniosek o zniesienie naruszenia prawa przejawiający się nie zachowaniem właściwej procedury prowadzącej do podjęcia uchwały z dnia 13.05.2024.
Jak wiadomo ..
Zgodnie z orzeczeniem miejscowej Prokuratury jestem poszkodowany bezprawnymi działaniami do niedawna dyr. OPS Mokotow . Urząd Dzielnicy również nabył taki status ale dziwnym zrządzeniem losu...Z niego nie skorzystał... Dlaczego zatem na kolejne moje wnioski nie udzielane są żadne odpowiedzi ( na pisma do dyr Wąsik po czym została ona po cichu zwolniona) i uniemożliwiane jest realizowanie uprawnień...dostrzegam kumulatywne zmierzanie w takim samym kierunku jak w przypadku wystąpienia pokontrolnego działań OPS przez inspektora Łączyńskiego gdzie również nie dopuszczono mnie do udziału w wyjaśnieniach choć byłem niewątpliwie stroną przez co posiadałem stosowne uprawnienia w związku z kpa...czym zaprzepaszczono
prawo do brania czynnego udziału w należnym stadium postępowania, w tym zwłaszcza prawo do składania wniosków dowodowych oraz procesowych
prawo do bycia informowanym o okolicznościach faktycznych i prawnych, które mogą mieć wpływ na ustalenie praw i obowiązków będących przedmiotem postępowania administracyjnego;
prawo do przeglądania akt sprawy oraz sporządzania z nich notatek i odpisów (kserokopii, zdjęć cyfrowych) w każdym stadium postępowania;
prawo żądania uwierzytelnienia sporządzonych przez siebie odpisów z akt sprawy oraz prawo do żądania wydania uwierzytelnionych odpisów
prawo do bycia zawiadomionym o miejscu i terminie przeprowadzenia dowodu ze świadków, biegłych lub oględzin przynajmniej na siedem dni przed terminem;
prawo brania udziału w przeprowadzeniu dowodu, w tym prawo zadawania pytań świadkom, biegłym i stronom oraz prawo składania wyjaśnień;
prawo do czynnego udziału w rozprawie: składania wyjaśnień, zgłaszania żądań, propozycji i zarzutów oraz przedstawiania dowodów na ich poparcie, a także wypowiadania się co do wyników postępowania dowodowego;
prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem uchwały ;
Poprzez symptomatyczne milczenie organu co uznać będzie można jak w przypadku arbitralnego protokołu inspektora Łączynskiego za przejaw chęci napisania treści pod wygodne sobie założenia mój interes prawny doznaje istotnego uszczerbku co kłóci się z wymogiem bezstronności i poprawności przeprowadzania postępowania prowadzącego do przyjęcia uchwały na zasadzie obligatoryjnej bezstronności
Obecnie również treść zawiadomienia o sposobie załatwienia skargi jako załącznik do uchwały XV/75/2025 w istotny sposób odbiega od posiadanej dokumentacji . Mianowicie
Poza tym chęć roztrzygnięcia jedynie we własnym otoczeniu meritum PROBLEMU nie poinformowano poprzez stosowny mail strony czyli mnie o terminie w którym ulec ma podjęciu stosowna decyzja naruszając prawo do wystosowania stosownych wniosków dowodowych , przesłuchania świadków itp. Czym działano na moja szkodę.
Na żadnym ETAPIE PROCEDOWANIA nie odniesiono się do kategorycznego sformowania CBA z października 2022 że wybór Agencji Służby Społecznej dalej ASS obarczony był podstawowa wadą prawną w postaci braku należnego VAT w ofercie i nieuprawnej w stosunku do tej firmy formą pozorowania zwolnienia co w sposób również kategoryczny czyniło wynik przetargu nieuprawnionym.
Poza tym dyrekcja OPS doprowadziła do wyrzucenia do kosza istotnych elementów przetargu w postaci mojego usprzeciwu do wyboru ASS czym się nawet chwaliła jest nagranie…
Niepełny obraz przebiegu przetargu pozbawiony istotnych dokumentów przemawiających na niekorzyść zmówionych stron OPS-ASS sprzyjał celowo błędnemu opisowi przebiegu przetargu przeprowadzonemu przez inspektora Łaczyńskiego w którym również wobec istnienia istotnych okoliczności budującej świadomość przebiegu nie zostałem w żadnej mierze dopuszczony. Brak jest najmniejszej nawet wzmianki , że uczestnicy przetargu zostali wysłuchani na okoliczność podnoszonych zarzutów . Dokonano tego w celu zawarcia w protokole zafałszowanych danych co do udzielanej a bardziej udawanej pomocy z niewspółmiernie do możliwości ASS wysokości , na co są jasne i wyraźne dokumenty.( opis ceny obiadu 6 przy wyraźnym wskazaniu z innego dokumentu że 7 oraz skala przepływu opis rzekomo 770 obiadów a tak naprawdę z innej dokumentacji wynika że 1200 dziennie przy nie świadczeniu pracy sobotę i niedziele przez ASS a przepływ środków mimo to był odnotowywany). Co charakterystyczne dyr. Brzózka i Zwierz w tym samym czasie odnotowywały cenę obiadu na Pradze południe w wysokości 3,8 ( jak może być tak ogromna przepaść w stawce 3,8 a 7) dla ASS na co wskazują stosowne dokumentacje co też jest nieprawdą …obecnie dokonania na styku ASS-OPS stały się obiektem ciekawych piosenek DUa liPA Houdini…oraz Lady Gaga ABRACADABRA…co jest symptomatycznym ich wyróżnikiem.
https://m.youtube.com/watch?v=vBynw9Isr28
https://m.youtube.com/watch?v=suAR1PYFNYA
Nieodparta chęć Skrywania tych okoliczności jest pra przyczyną szczególnego zaparcia wszystkich przed wymaganym wracaniem do PROBLEMU i wykazaniem ogromnej zmowy organizatorów ponoć społecznej będących powielanym stemplem tak dyrekcje OPS czyli Ewa Wąsik i inni jak i Bożenna i Lech Kościelak wszyscy z pieczęciami IRSS Cwajgenszaft. Czyli Joanny Staregi Piasek byłej minister z art. Zbyt długo trzymaliśmy Tuska w terminie. Zamknięty krąg wystawiany do drenowania finansów samorządów w celu zbliżonym do hołdowanie celom Keren hASSejod przez ZBIERACZY jak opisywała to Gazeta z 1931 roku KEREN HAJESOD.
Zachodzi obawa że tak naprawdę dyrekcje OPS są niejako pasem transmisyjnym do przepływu wielokrotnie zawyżanych kosztów pomocy tak jak tu
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/dyrektor-mops-w-lodzi-zwolniona/n8lkhc6
Jak i tu.
https://kostrzynnadodra.naszemiasto.pl/cztery-urzedniczki-z-ops-w-kostrzynie-nad-odra-kradly/ar/c3-8702615
Jak i w wielu miejscach….stad wystosowany wymóg wprowadzenia cyfrowego nadzoru nad realizacjami świadczeń w czasie rzeczywistym który nie jest w smak obecnemu prezydentowi Warszawy oraz nie wzbudza entuzjazmu wśród organizatorów ponoć społecznej.
https://bo.um.warszawa.pl/processes/na-rok-2026/f/13/projects/31658
A wszystko to przy aplauzie radnych popierających uchwały takie jak ta zabraniająca rozliczenia z ogromnej ponad progowej współpracy na styku ASS OPS
Tak w sposób celowo usystematyzowany i w niewłaściwą stronę nakierowany przebieg kontroli bez możliwości wypowiedzenia się co do istotnych okoliczności będących meritum problemu burzy jakąkolwiek poprawność wniosków pokontrolnych sprzyjając błędnemu odbiorowi zafałszowanych wyników . Oczywistości tego skonstatowana przeczy wywód obecny w uzasadnieniu uchwały kierując odbiorcę w celowo mylnym kierunku przywołując nawet okoliczności nie mające miejsca jak np.to że problemem do którego odnosiła się dyr Wyrwicka z MPiPS były obiady i przetarg skoro będąc też uczestniczką spotkania założycielskiego w Charzykowy wraz z Kuroniem i Joanna Staręgą Piasek i innymi oficjelami typu Ogonowski i inni stoi niejako na straży teoretycznej poprawności realizacji choć sprawa w głównej mierze dotyczyła usług opiekuńczych w Śródmieściu na które od podopiecznych skargi co do jakości otrzymywał radny Śródmieścia Paweł Puławski z określeniem kliki OPS przez co pełen wzburzenia list otrzymałem od niego i należało interweniować w Ministerstwie.
Więc uzasadnienie uchwały również opiera się na mylnych przesłankach wygodnych piszącemu.
Usługi opiekuńcze być może należały będą się wielu z nas WIĘC wypada w sposób odpowiedzialny podejść do zagadnienia wyjaśnienia jakie interesy reprezentuje ASS skoro już został skazany w głośnej sprawie korupcyjnej na Żoliborzu.
https://www.zw.com.pl/artykul/653825.html
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,95190,9403370,korupcja-w-ops-zatrwazajace-wyniki-kontroli.html
Przemożna siła prowadząca do koncepcyjnego wydatkowania z równoczesnym przynależnym inicjatorom konceptu z Charzykowy , odzyskiwaniem olbrzymich środków tak jak widać to na wielu przykładach
Prowadzi do poszukiwania wektorów służby powiązanych ideowo z dysponentem środków co prowadzi do zadzieżgniecia daleko idącej zmowy prowadzącej do ograniczania konkurencji poprzez ustawiane jak to niejednokrotnie widzieliśmy przetargi pod ASS. Dlatego zaobserwować można obecnie tak symptomatyczny opór materii podobny do przykładu Racheli Liberman w związku z HEWRĄ Tzvi (Cwi) Migdal
Jest to realny powód dla którego istnieje tak ukierunkowana dążność do nie podejmowania tak istotnego z punktu widzenia interesów społecznych tematu a której należy się przeciwstawić.
Udawana od założenia ASS w 1992 roku forma jako organizacji pozarządowej występująca w licznych dokumentach i niemożność zgodnie z art 25 ustawy o pomocy społecznej powierzania realizacji zadań pomocy społecznej dodatkowo abstahuja od jej udziału w realizacjach świadczeń należnych podopiecznym o czym wspomina prof.Ryszard Szarfenberg i inni.
Fakt zasiadania krewnych Damroki Koscielak córki założyciela ASS Lecha w strukturach Prokuratorii Generalnej i innych urzędach skłania do przeświadczenia o dużych możliwościach układu w kolejnym pozorowaniu poprawności przebiegu działaności ASS.
Z racji tego ze środowisko pomocy społecznej jak i jego otoczenie w tym powiązana Prokuratura jest w wyjątkowy sposób skonsolidowane to dyr OPS Ewa Wąsik mogła sobie pozwolić na zwierzenia …jeszcze nikt z nami jeszcze nie wygrał …co jest przejawem wyjątkowej buty i arogancji oraz hucpy pod HUPĄ.i z tego powodu tez została nakłoniona przez Prezydenta do odejścia czemu zaprzecza Rada w swojej Uchwale.
Prosta matematyczna zasada proporcjonalności w połączeniu z rachunkiem prawdopodobieństwa nie uczone i nie wymagane w IRSS wyłączają twierdzenie organu i powiązanych struktur o poprawności realizacyjnej na przestrzeni współpracy OPS z ASS przywołując stwierdzenie że interes Bogini OPS żymskiej żony Saturna stawiany był zawsze na pierwszym miejscu bez oglądania się na interes publiczny.
Obecna w załączniku do uchwały deklaracja o samodzielnym bez pomocy Prezydenta odejście Ewy wąsik ze stanowiska jest scenariuszem na wyrost nie popartym należnym wysłuchaniem Prezydenta w tym względzie.
Co ciekawe nie niepokoili się konfrontacyjnym wymogiem do zarzutów strony ASS i Ewy wąsik z obstawą chcąc uniknąć kompromitacji a powtarza się nieustannie gołosłowne sformułowania odbiegające od rzeczywistości.
Dlatego tak powziętą uchwale należy uznać za uchwalona z istotnym naruszeniem podstawowych kanonów prawnych i ja odrzucić.
Wniosek o zniesienie naruszenia a w przypadku nie uwzględnienia wraz z wnioskiem o skierowanie do rozpatrzenia przez stosowny organ Sądu Administracyjnego.
Stosownie do postanowienia wynikającego z art. 101 ust. 1 Ustawy o samorządzie gminnym.
Składam wniosek o zniesienie naruszenia prawa przejawiający się nie zachowaniem właściwej procedury prowadzącej do podjęcia uchwały z dnia 13.05.2024.
https://bip.um.warszawa.pl/documents/48683/75431118/druk+nr+96a.pdf/17f47b49-69c0-0095-762a-7c4a07c60485?t=1746512742195
Jak wiadomo ..
Zgodnie z orzeczeniem miejscowej Prokuratury jestem poszkodowany bezprawnymi działaniami do niedawna dyr. OPS Mokotow Ewy Wąsik . Urząd Dzielnicy również nabył taki status ale dziwnym zrządzeniem losu...Z niego nie skorzystał... Dlaczego zatem na kolejne moje wnioski nie udzielane są żadne odpowiedzi ( na pisma do dyr Wąsik po czym została ona po cichu zwolniona) i uniemożliwiane jest realizowanie należnych mi uprawnień...dostrzegam kumulatywne zmierzanie w takim samym kierunku jak w przypadku wystąpienia pokontrolnego działań OPS przez inspektora Łączyńskiego gdzie również nie dopuszczono mnie do udziału w wyjaśnieniach choć byłem niewątpliwie stroną przez co posiadałem stosowne uprawnienia w związku z KPA a mimo to BKiA sformułowało opis zdarzenia w zupełności nie pasujący do RZECZYWISTOŚCI..WIDOCZNIE BYŁ TO TAKI Z GÓRY POWZIĘTY ZAMYSŁ I CZEŚĆ STRATEGI wobec niewygodnego TEMATU....czym zaprzepaszczono
prawo do brania czynnego udziału w należnym stadium postępowania, w tym zwłaszcza prawo do składania wniosków dowodowych oraz procesowych
prawo do bycia informowanym o okolicznościach faktycznych i prawnych, które mogą mieć wpływ na ustalenie praw i obowiązków będących przedmiotem postępowania administracyjnego;
prawo do przeglądania akt sprawy oraz sporządzania z nich notatek i odpisów (kserokopii, zdjęć cyfrowych) w każdym stadium postępowania;
prawo żądania uwierzytelnienia sporządzonych przez siebie odpisów z akt sprawy oraz prawo do żądania wydania uwierzytelnionych odpisów
prawo do bycia zawiadomionym o miejscu i terminie przeprowadzenia dowodu ze świadków, biegłych lub oględzin przynajmniej na siedem dni przed terminem;
prawo brania udziału w przeprowadzeniu dowodu, w tym prawo zadawania pytań świadkom, biegłym i stronom oraz prawo składania wyjaśnień;
prawo do czynnego udziału w rozprawie: składania wyjaśnień, zgłaszania żądań, propozycji i zarzutów oraz przedstawiania dowodów na ich poparcie, a także wypowiadania się co do wyników postępowania dowodowego;
prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem uchwały ;
Poprzez symptomatyczne milczenie organu co uznać będzie można jak w przypadku arbitralnego protokołu inspektora Łączynskiego za przejaw chęci napisania treści pod wygodne sobie założenia mój interes prawny doznaje istotnego uszczerbku co kłóci się z wymogiem bezstronności i poprawności przeprowadzania postępowania prowadzącego do przyjęcia uchwały na zasadzie obligatoryjnej bezstronności
Obecnie również treść zawiadomienia o sposobie załatwienia skargi jako załącznik do uchwały XV/75/2025 w istotny sposób odbiega od posiadanej dokumentacji . Mianowicie informuje o zdarzeniu które nie miało miejsca gdyż pismo opatrzone podpisem dyr Wyrwickiej z MPiPS nawiązywało w głównej mierze do problemu sygnalizowanego przez radnego Śródmieścia Pawła Puławskiego z problematycznymi realizacjami świadczeń społecznych których obiektem były zaprzyjaźnione z nim seniorki skupione w parafialnym ośrodku.
Poza tym chcąc dążyć do roztrzygnięcia jedynie we własnym otoczeniu meritum PROBLEMU nie poinformowano poprzez stosowny mail strony czyli mnie o terminie w którym ulec ma podjęciu stosowna decyzja na Radzie Gminy Mokotów naruszając prawo do wystosowania właściwych wniosków dowodowych , przesłuchania świadków itp. Czym działano na moja szkodę oraz szkodę interesu publicznego.
Zarzucić można Radzie bezczynność i przewlekłe prowadzenie postępowania skoro data wpływu pisma to 21 listopada 2024 a rozstrzygnięcie to 13 maj 2025 a pisma dodatkowe między czasie nakierowywały jedynie na właściwy pogląd a stały się wymówką do ponad ustawowego przeciągnięcia terminu.
Na żadnym ETAPIE PROCEDOWANIA nie odniesiono się do kategorycznego sformułowania CBA z października 2022 że wybór Agencji Służby Społecznej dalej ASS obarczony był podstawowa wadą prawną w postaci braku należnego VAT w ofercie i nieuprawnionej w stosunku do tej firmy formy pozorowania zwolnienia poprzez podawanie się za organizacje pozarządową nie przynosząca zysku, co w sposób również kategoryczny czyniło wynik przetargu nieuprawnionym.
Ani też do pisma RPO wykazującego urojone ilości niby realizowanych świadczeń przez ASS.
Poza tym dyrekcja OPS doprowadziła do wyrzucenia do kosza istotnych elementów przetargu w postaci moich licznych sprzeciwów do wyboru ASS czym się nawet chwaliła i jest stosowne na tą okoliczność nagranie…wiec paść powinno ze strony Prezydenta pytanie do dyr Ewy Wąsik…Czy mówiła Pani …JESZCZE NIKT Z NAMI. NIE WYGRAŁ I że Będziemy się boksować…na tych wyjaśnienia powinna być oparta decyzja Prezydenta o zwolnieniu dyrektor w kontekście ustawionego pod ASS przetargu.
Niepełny obraz przebiegu przetargu na 2mln zł pozbawiony istotnych dokumentów przemawiających na niekorzyść zmówionych stron OPS-ASS sprzyjał celowo błędnemu opisowi przebiegu przetargu przeprowadzonemu przez inspektora Łaczyńskiego do którego również wobec istnienia istotnych okoliczności budującej świadomość przebiegu nie zostałem w żadnej mierze dopuszczony. Brak jest tam najmniejszej nawet wzmianki , że uczestnicy przetargu zostali wysłuchani na okoliczność podnoszonych zarzutów . Dokonano tego w celu zawarcia w protokole zafałszowanych danych co do udzielanej a bardziej udawanej pomocy w niewspółmiernie do możliwości ASS wysokości , na co są jasne i wyraźne dokumenty.( opis ceny obiadu 6 przy wyraźnym wskazaniu z innego dokumentu że 7 oraz skala przepływu opis rzekomo 770 obiadów a tak naprawdę z innej dokumentacji wynika że 1200 dziennie ( w trzech ciasnych pomieszczeniach) przy nie świadczeniu pracy sobotę i niedziele przez ASS a przepływ środków mimo to był regularnie „ realizowany”). Co charakterystyczne dyr. Brzózka i Zwierz w tym samym czasie odnotowywały cenę obiadu na Pradze południe w wysokości 3,8 ( jak może być tak ogromna przepaść w stawce 3,8 a 7) dla ASS na co wskazują stosowne dokumentacje w Biuletynie Zamówień Publicznych co też jest chytrym wykorzystującym pasożytniczą strategię zwodzeniem zewnetrznego odbiorcy …obecnie dokonania na styku ASS-OPS stały się obiektem ciekawych piosenek DUa liPA Houdini…oraz Lady Gaga ABRACADABRA…co jest symptomatycznym ich wyróżnikiem.
Czy Prezydent Trzaskowski wraz z Yojsefem z ASS jest współczesnym Houdinim nucącym i nęcącym w takt Abracadabra…z kategorii Dance or Death…
https://m.youtube.com/watch?v=vBynw9Isr28
https://m.youtube.com/watch?v=suAR1PYFNYA
Ustawianie kolejnych przetargów pod ASS było tylko kontynuacją chęci zawłaszczania poprzez głęboko skrywane ramię czyli ASS łatwych do zagarnięcia w hermetycznym gronie środków a ja stałem się tej zachłanności mimowolną ofiarą stojąc na drodze do opanowania kolejnych 2 mln stąd determinacja w ukazaniu mechanizmów aneksji środków w skali całej Polski.
Nieodparta chęć Skrywania tych okoliczności jest pra przyczyną szczególnego zaparcia wszystkich przed wymaganym powrotem do PROBLEMU i wykazaniem ogromnej zmowy organizatorów ponoć społecznej będących powielanym stemplem , tak dyrekcje OPS czyli Ewa Wąsik i inni jak i Bożenna i Lech Kościelak wszyscy z pieczęciami IRSS Cwajgenszaft. Czyli Joanny Staregi Piasek byłej minister z art. Zbyt długo trzymaliśmy Tuska w terminie. Zamknięty krąg wystawiany do drenowania finansów samorządów w celu zbliżonym do hołdowanie celom Keren hASSejod przez ZBIERACZY jak opisywała to Gazeta z 1931 roku KEREN HAJESOD.
Zachodzi uzasadniona obawa że tak naprawdę dyrekcje OPS są niejako pasem transmisyjnym do przepływu wielokrotnie zawyżanych kosztów pomocy tak jak tu
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/dyrektor-mops-w-lodzi-zwolniona/n8lkhc6
Tak jak widać w razie wpadki dyrektor OPS może liczyć na błyskawiczną reakcje odcinającą poparcie Prezydenta i wzmiankę MUSI ODEJŚĆ więc gołosłowne twierdzenia o braku ingerencji Prezydenta szczególnie w obliczu braku odpowiedzi dyr OPS na pisma wprost do niej kierowane należy włożyć między bajki…jak widać jest to wielki ogólnopolski konglomerat interesu pilnowany na szczeblu centralnym. Schemat realizacji rozbudowanych świadczeń gdzie i kursy doszkalające są nimi , daje wiele możliwości zwielokrotnienia dochodów przynależnych kaście zorientowanych w niuansach służby w szczególności poświadczania rozdysponowywania na wyrost środków . Jest to zjawisko na tyle powszechne ze aż dziw że nie chcą się nim interesować adekwatne służby obawiając się widocznie ingerencji politycznej .
Jak i tu.
https://kostrzynnadodra.naszemiasto.pl/cztery-urzedniczki-z-ops-w-kostrzynie-nad-odra-kradly/ar/c3-8702615
Jak i w wielu miejscach….stad wystosowany wymóg wprowadzenia cyfrowego nadzoru nad realizacjami świadczeń w czasie rzeczywistym który nie jest w smak obecnemu prezydentowi Warszawy oraz tym bardziej nie wzbudza entuzjazmu wśród organizatorów ponoć społecznej.
https://bo.um.warszawa.pl/processes/na-rok-2026/f/13/projects/31658
A wszystko to przy aplauzie radnych popierających uchwały takie jak ta zabraniająca rozliczenia z ogromnej ponad progowej współpracy na styku ASS OPS z przepływami za „realizacje” tak naprawdę nie realizowane których potencjał wzrósł w głowach organizatorów których antenatami kiedyś byli Alice Salomon , Emil Munsterberg , Janette Schwerin , Levi- Rathenau i inni….Stąd też ośla upartość w zaprzeczaniu gdy ASS jak GOLDEN ASS to jak wiadomo osioł czczony w tamtej kulturze z racji wjazdu Salomona do Świątyni na koronację na nim…ASS to również skrót od Alice Salomon Schule podobnej szkoły jak u Joanny Staregi Piasek IRSS Instytut Rozwoju Służb Społecznych dwukrotnie negatywnie zrecenzowany przez NIK między innymi za nieważność powołania.
Tak w sposób celowo usystematyzowany i w niewłaściwą stronę nakierowany przebieg kontroli bez możliwości wypowiedzenia się co do istotnych okoliczności będących meritum problemu burzy jakąkolwiek poprawność wniosków pokontrolnych sprzyjając błędnemu odbiorowi zafałszowanych wyników . Oczywistości tego skonstatowania przeczy wywód obecny w uzasadnieniu uchwały kierując odbiorcę w celowo mylnym kierunku przywołując nawet okoliczności nie mające miejsca jak np.to że problemem do którego odnosiła się dyr Wyrwicka z MPiPS były obiady i przetarg skoro będąc też uczestniczką spotkania założycielskiego w Charzykowy wraz z Kuroniem i Joanna Staręgą Piasek i innymi oficjelami typu Ogonowski i inni stoi niejako na straży teoretycznej poprawności realizacji choć sprawa w głównej mierze dotyczyła usług opiekuńczych w Śródmieściu na które od podopiecznych skargi co do jakości świadczeń otrzymywał stałe radny Śródmieścia Paweł Puławski który w swych wypowiedziach używał określenia kliki OPS przez co pełen wzburzenia list otrzymałem od niego i należało interweniować w Ministerstwie.
Więc uzasadnienie uchwały również opiera się na mylnych przesłankach wygodnych piszącemu.
Usługi opiekuńcze być może należały będą się wielu z nas WIĘC wypada w sposób odpowiedzialny podejść do zagadnienia wyjaśnienia jakie interesy reprezentuje ASS skoro już został skazany w głośnej sprawie korupcyjnej na Żoliborzu.
https://www.zw.com.pl/artykul/653825.html
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,95190,9403370,korupcja-w-ops-zatrwazajace-wyniki-kontroli.html
Przemożna siła prowadząca do koncepcyjnego wydatkowania z równoczesnym przynależnym inicjatorom konceptu z Charzykowy , odzyskiwaniem olbrzymich środków tak jak widać to na wielu przykładach prowadzi do poszukiwania wektorów służby powiązanych ideowo z dysponentem środków co prowadzi do zadzierzgnięcia daleko idącej zmowy prowadzącej do ograniczania konkurencji poprzez ustawiane jak to niejednokrotnie widzieliśmy przetargi pod ASS. Dlatego zaobserwować można obecnie tak symptomatyczny opór materii podobny do przykładu Racheli Liberman w związku z HEWRĄ Tzvi (Cwi) Migdal ( część opisu w art. Napoleon ze Smoczej) Warszawskiego Towarzystwa Wzajemnej Pomocy …
Jest to realny powód dla którego istnieje tak ukierunkowana dążność do nie podejmowania tak istotnego z punktu widzenia interesów społecznych tematu co do której ustawicznie podejmowane są próby administracyjnej ignorancji ... Obrona z punktu widzenia rady tak prozaicznego geszeftu jest w ich odczuciu niezbędnym buforem bezpieczeństwa uruchamianym w razie wpadki.
Udawana od założenia ASS w 1992 roku forma jako organizacji pozarządowej występująca w licznych dokumentach i niemożność powierzania ASS zadań zgodnie z art 25 ustawy o pomocy społecznej z 2004 , dodatkowo abstrahują od jej udziału w realizacjach świadczeń należnych podopiecznym o czym wspomina prof.Ryszard Szarfenberg i inni.
Fakt zasiadania krewnych Damroki Koscielak córki założyciela ASS Lecha w strukturach Prokuratorii Generalnej i innych urzędach skłania do przeświadczenia o dużych możliwościach układu w kolejnym pozorowaniu poprawności przebiegu działaności ASS.
Z racji tego ze środowisko pomocy społecznej jak i jego otoczenie w tym powiązana Prokuratura jest w wyjątkowy sposób skonsolidowane , scementowane jednakowym prowadzeniem polityki i wzajemnie się wspierają ( nawet radny Puławski w swej skardze pisał ze nic nie może zrobić) dlatego też dyr OPS Ewa Wąsik mogła sobie pozwolić na zwierzenia w firmie grożenia …jeszcze nikt z nami jeszcze nie wygrał …co jest przejawem wyjątkowej buty i arogancji oraz hucpy pod HUPĄ.i z tego powodu tez została nakłoniona przez Prezydenta do odejścia czemu zaprzecza Rada w swojej Uchwale.
Prosta matematyczna zasada proporcjonalności w połączeniu z rachunkiem prawdopodobieństwa jako nie uczone i nie wymagane w IRSS wyłączają twierdzenie organu i powiązanych struktur o poprawności realizacyjnej na przestrzeni współpracy OPS z ASS przywołując stwierdzenie że interes Bogini OPS żymskiej żony Saturna stawiany był zawsze na pierwszym miejscu bez oglądania się na interes publiczny.
Obecna w załączniku do uchwały deklaracja o samodzielnym bez pomocy Prezydenta odejście Ewy wąsik ze stanowiska jest scenariuszem na wyrost nie popartym należnym wysłuchaniem Prezydenta w tym względzie.
Co ciekawe organizatorzy przedsięwzięcia nie podjęli się skonfrontowania zarzutów względem ASS i Ewy Wąsik z obstawą… chcąc uniknąć kompromitacji a powtarza się nieustannie gołosłowne sformułowania odbiegające od rzeczywistości o rzekomej poprawności przebiegu przetargu…czy jest choć jedno pismo typu wyjaśnienie sytuacji pomiędzy Prezydentem a bezpośrednio podległą mu Ewą Wąsik obrazujące chęć wyjaśnienia wstydliwych zaszłości i teraźniejszości …? Jak wiadomo każdy szanujący się Prezydent wymógł by bezpośrednie wyjaśnienia od będącej w związku zależności pracownicy.
Dlatego tak powziętą uchwale należy uznać za uchwalona z istotnym naruszeniem podstawowych kanonów prawnych i ją odrzucić.
QP ASS
Co ciekawe ani Burmistrz ani Vice Burmistrz ani Rada nie podążają w stronę rzetelnej analizy posiadanych dokumentów i publicznego opisu ich treści tylko swoim zachowaniem zmierzają do NIE ROZPATRYWANIA PROBLEMU UNIKANIA WNIKANIA szczególnie widać to było na ostatniej komisji pomocy społecznej gdzie Zarząd unikał zadawania pytań polegając widocznie w pełni na powziętych z góry założeniach.
Zatem na wyrost deklarowana w Uchwale wnikliwość rozpatrzenia wynika zapewne z ASSekuranckiej postawy na sesji Komisji Pomocy Społecznej i Bezpieczeństwa w dniu 10 marca 2025 gdzie Zarząd będąc obecny na łączach nie przejawiał w ogóle zainteresowania przebiegiem PROBLEMU ASS widocznie znając jej uniki zrecenzowane w wyniku interpelacji radnego …… co mogło by tylko zakłócić przyjęte z góry rozpatrzenie sprawy…
Pewność siebie głównych aktorów uwikłanych w problematykę ASS typu Joanna Starega Piasek Lech Józef Koscielak założyciel ASS z żona Bożenną niczym Eli Cohen z opisu
https://www.onet.pl/styl-zycia/ciekawostkihistorycznepl/eli-cohen-superszpieg-mosadu/c5wzkfy,30bc1058
Są zbyt pewni siebie w sytuacji gdy pewność siebie w tak wnikliwie zinfiltrowanej tematyce nie popłaca….
Przykra sytuacja losowa? Nagła choroba? Chęć spełnienia upragnionych marzeń? Niezależnie od tego, na co zbierasz fundusze, cel jest w zasięgu Twoich rąk! Wystarczy wykonać kilka prostych kroków, aby przybliżyć się do jego realizacji. Na Szczytnym Celu w zaledwie kilka chwil zarejestrujesz swoje konto jako osoba prywatna lub organizacja i od tego momentu możesz rozpocząć zakładanie swojej zbiórki. To naprawdę proste. Sprawdź sam!
Założenie zbiórki to dopiero początek drogi do Twojego wymarzonego celu. Aby odniosła ona sukces, musisz podzielić się tą informacją ze światem. Dzięki opcjom szybkiego udostępniania możesz dotrzeć do mnóstwa osób za pośrednictwem Facebooka, Twittera, WhatsAppa, Messengera, Instagrama i wielu innych kanałów. Możesz również ustawić swój unikalny, prosty do zapamiętania link do zbiórki i wysłać go znajomym. Rozwiązań, aby osiągnąć swój cel, jest naprawdę wiele, wystarczy jedynie wykorzystać je w odpowiedni sposób.
Indywidualny Opiekun Twojej zbiórki również będzie czuwał nad jej przebiegiem. Jeżeli poczujesz, że zbiórka stoi w miejscu, a podjęte działania nie przekładają się na efekty – napisz! Wyznaczony Opiekun jest właśnie po to, aby nieść wsparcie i udzielać praktycznych wskazówek, które przybliżą Cię do realizacji celu. Przeanalizujemy Twoją zbiórkę i wyciągniemy wnioski. Czasami lekka modyfikacja treści lub zdjęć wystarczy, aby zdecydowanie ruszyć do przodu.